Hey tweak.
Så er jeg i gang med at modde min computer for alvor
Der har længe været andre interesser, men er for alvor vendt tilbage til computeren

sagen er jo den at min raptor for længe længe siden brændte sammen, så mit styresystem gik ned, og den blev sat i hjørnet, når jeg alligevel havde den bærbare.
Nu fik jeg den fisket frem, da jeg alligevel skal til at flytte i lejlighed.
Projektet og billeder er ligeså meget til for at jeg kan huske hvordan det hele skal samles osv.
Nu ikke så meget snak, mere til projektet
Der vil løbende komme updates.
Der vil blive opdateret i overskriften hver gang der er ny update + sidenummer den ligger på.
Af hardware, er det næsten ikke værdigt at skrive, da det en gammel computer, tilbage fra den gang jeg blev konfirmeret, som kun skal se pæn ud til at starte med.
Der vil blive lidt acer over den stadig, da det jo er en acer computer, med acer kabinet.
14/6-2010
Jeg gik i gang med at skille computeren ad, og rense den for støv og snavs, som den har fået imens den bare har stået stille
Har desværre intet billede af computeren inden jeg begyndte, men ser sådan ud fra ny, dog var min dækket stort set til, med alle sjove klistermærker.
Som jeg sagde, gik jeg godt i gang med at få det skildt ad, og så har jeg også fået skåret ud til den første blæser
en 120 mm silverstone, som jeg har købt billigt af phogue herinde fra, også stor tak til ham for lån af dremel udstyr.
Nu til billeder.

En speciel lilla farve, fra chrysler som jeg skal prøve mig lidt frem med.
Vh. Mathias Lykke