Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

mandag, 14. juni 2010, 02:13

Caselog - Tunfisk's Acer 13/6 - side 1

Hey tweak.

Så er jeg i gang med at modde min computer for alvor
Der har længe været andre interesser, men er for alvor vendt tilbage til computeren :)
sagen er jo den at min raptor for længe længe siden brændte sammen, så mit styresystem gik ned, og den blev sat i hjørnet, når jeg alligevel havde den bærbare.
Nu fik jeg den fisket frem, da jeg alligevel skal til at flytte i lejlighed.
Projektet og billeder er ligeså meget til for at jeg kan huske hvordan det hele skal samles osv.

Nu ikke så meget snak, mere til projektet
Der vil løbende komme updates.
Der vil blive opdateret i overskriften hver gang der er ny update + sidenummer den ligger på.
Af hardware, er det næsten ikke værdigt at skrive, da det en gammel computer, tilbage fra den gang jeg blev konfirmeret, som kun skal se pæn ud til at starte med.
Der vil blive lidt acer over den stadig, da det jo er en acer computer, med acer kabinet.

14/6-2010

Jeg gik i gang med at skille computeren ad, og rense den for støv og snavs, som den har fået imens den bare har stået stille
Har desværre intet billede af computeren inden jeg begyndte, men ser sådan ud fra ny, dog var min dækket stort set til, med alle sjove klistermærker.

Som jeg sagde, gik jeg godt i gang med at få det skildt ad, og så har jeg også fået skåret ud til den første blæser
en 120 mm silverstone, som jeg har købt billigt af phogue herinde fra, også stor tak til ham for lån af dremel udstyr.

Nu til billeder.

En speciel lilla farve, fra chrysler som jeg skal prøve mig lidt frem med.

Vh. Mathias Lykke
Mathias Lykke
Svendborg 5970
21 år

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "tunfisk" (14.06.2010, 02:16)

2

mandag, 14. juni 2010, 02:13

14/6-2010 Fortsat

Første gang jeg har skåret i et kabinet :)

Computeren står nu som på billedet nedenunder

jeg skal på sygehuset i svendborg i morgen, da næsen er brækket.
Det kan være jeg finder sjove ting som skal købes med hjem, til projektet, update kommer i morgen eftermiddag.

Jeg håber i vil følge mit projekt, og godtage det med varm hånd.

Vh. Mathias Lykke
Mathias Lykke
Svendborg 5970
21 år

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "tunfisk" (14.06.2010, 02:21)

3

mandag, 14. juni 2010, 09:48

Kom gerne med kommentarer til projektet. :rules:
Mathias Lykke
Svendborg 5970
21 år

4

mandag, 14. juni 2010, 09:59

Farven ser sgu spændende ud. Måske gå hele vejen og tilføje noget UV/Lilla LED lys? 8)

5

mandag, 14. juni 2010, 10:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Farven ser sgu spændende ud. Måske gå hele vejen og tilføje noget UV/Lilla LED lys? 8)

Det nemlig det jeg går og tænker lidt over, jeg går også og søger Uv penne, til at male banerne på printet op, på henholdsvis grafikkort og motherboard :D
Mathias Lykke
Svendborg 5970
21 år

6

torsdag, 2. september 2010, 12:31

Jeg er nu flyttet til svendborg, og er gået lidt død i projektet, det må komme op senere igen :)
Mathias Lykke
Svendborg 5970
21 år

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement