Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

fredag, 28. maj 2010, 18:46

Logitech dinovo edge - lys.

Hej jeg overvejer at købe mig et logitech dinovo edge igen, men er der nogen der ved om det er muligt at skifte lyset i det, fra orange til f.eks blå?
http://www.arcade-lounge.co.uk/wp-conten…lume_slider.jpg

Hvis ja, hvordan gør man lige det? :D

2

fredag, 28. maj 2010, 19:38

Det kan ikke lade sig gøre :) Medmindre man selvfølgelig skifter LED's ud.

Der er jo heller ikke lys i alle tasterne som du nok ved, men kun i "medieknapperne".

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

fredag, 28. maj 2010, 20:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque
Det kan ikke lade sig gøre :) Medmindre man selvfølgelig skifter LED's ud.

Der er jo heller ikke lys i alle tasterne som du nok ved, men kun i "medieknapperne".

Øv, det ville ellers passe perfekt til min nye Mamba, hvis den havde blåt lys...

Kan man virkelig ikke finde et fedt trådløst tastatur med blå led's?

4

lørdag, 29. maj 2010, 08:25

Trådløst ved jeg ikke med, men der er jo nogle stykker med ledning som har blåt lys.
MB: Asus P6T Deluxe V2, CPU: I7 920@3.95, Ram: 3x2Gb Corsair Dominator PC16000
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: HIS ATI 5970, Lyd: Creative X-Fi Elite Pro
HDD: 1x Intel X25M 80Gb + et bundt andre små-diske

5

lørdag, 29. maj 2010, 10:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen
Trådløst ved jeg ikke med, men der er jo nogle stykker med ledning som har blåt lys.

Det skal være trådløst i mit tilfælde :)

6

lørdag, 29. maj 2010, 17:04

Så må du jo igan med lodekolben og skifte dioderne. Så svært kan det vel heller ikke være....

/ask
IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

7

lørdag, 29. maj 2010, 18:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af jacobask
Så må du jo igan med lodekolben og skifte dioderne. Så svært kan det vel heller ikke være....

/ask

Hvis man ikke er så god med en lodekolbe kan det være ret svært :boxed:

8

lørdag, 29. maj 2010, 18:42

Det er nok ikke noget du skal gå igang med i så fald. Vi har siddet og loddet små mikroprocessore over en længere periode, og fejl sker altså - Vi kan så self. bare tage et nyt frem og starte forfra, men så heldig er du ikke. :rolleyes:

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement