Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 25. april 2010, 11:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af BorisJeg vil rigtig gerne købe din "Lemerd" ( Dremel bagfra :))) Lad os lige aftale et møde. :D

Hm, er det min Dremel-kopi, du taler om, eller Chilliindianeren's digitale Dremel?

Best regards, Nutman

Project: Nutman - Sponsored by: Coolerkit - Specialtech - EK Waterblocks

42

søndag, 25. april 2010, 12:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nutman

Citeret

Oprindeligt indlæg af BorisJeg vil rigtig gerne købe din "Lemerd" ( Dremel bagfra :))) Lad os lige aftale et møde. :D

Hm, er det min Dremel-kopi, du taler om, eller Chilliindianeren's digitale Dremel?

Det var din. Chiliindianerens er ikke til salg. Bare et venligt udlån.... :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (06.05.2010, 20:29)

ChiliIndianeren

Gæst

43

søndag, 25. april 2010, 12:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Citeret

Det var din. Chiliindianerens er ikke til salg. Bare ud et venligt udlån.... :D

Nej så stopper jordens rotation da :ohmy:

44

søndag, 25. april 2010, 13:55

Jamen, fino. Send mig en PM, så tager vi den derfra. ;)

Best regards, Nutman

45

lørdag, 1. maj 2010, 14:44

Jeg venter lige på nogle skruer der bliver sendt fra England. Ikke noget voldsomt, men de kan ikke opdrives herhjemme.... X(

46

tirsdag, 4. maj 2010, 13:56

Skulle du bruge en Dremel-kopi? :)

Best regards, Nutman

47

tirsdag, 4. maj 2010, 14:56

Citeret

Skulle du bruge en Dremel-kopi? :)

Ja.... :D

Du har PM.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (04.05.2010, 14:59)

48

torsdag, 6. maj 2010, 11:15

I lige måde. Kan du mødes idag kl. 15:30?

Best regards, Nutman

49

torsdag, 6. maj 2010, 13:06

Mens jeg stadig venter på skruer fra England, som ind til videre har været undervejs over en uge, fik jeg tid til at "omtænke" loopet mht. køling af ram.

Jeg benytter OCZ Flex vandkølede ram:

Og har tidligere brugt forskellige løsninger til at få deres 6mm studse med i loopet. Normalt har jeg brugt F-Connectors, men er blevet lidt træt af deres udseende.

50

torsdag, 6. maj 2010, 13:11

Jeg har derfor valgt en lidt anden løsning, der endte sådan her:

Enzotech's quad-splitter med en Enzotech 6mm studs, en EK blændprop og to stk. Danger Den Perfect Seal's.

Der kommer selvfølglig to af disse "konstruktioner" i loopet. Da der jo både skal vand ind og ud.

51

fredag, 7. maj 2010, 11:20

Så er jeg faktisk ved at være færdig med loopet og skal til at leak teste.

Det er svært at lave et pænt loop, når man skal køle så mange ting, men her der et lille udvalg af billeder:

Mere efter leaktest. :D

52

lørdag, 8. maj 2010, 12:48

Hej jeg kan se at du har haft det skilt ad, så jeg ville høre

hvorfor at du har lavet hul hvor bundkortet skal være.

den bundplade over psu, (HULLER I) den er vel til at skifte hvis man selv vil lave sine huller, ved godt at man kan lave eller købe en plade som man kan sætte overpå, men jeg ville selv lave den plade så der kun kommer de huller jeg skal bruge, og så en acryl plade 1 cm over og med lys i midten

Så ville jeg også høre hvordan de udluftnings huller i bunden ser ud, tænker på hvis det gitter er væk, havde tænkt mig at tage gitterne af og monterer en træplade, så ved ikke om der er et indhak i selve hullet(om man skal fræse en kant i træpladen.

80)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "theone" (08.05.2010, 12:52)

53

lørdag, 8. maj 2010, 17:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af theone

hvorfor at du har lavet hul hvor bundkortet skal være.

den bundplade over psu, (HULLER I) den er vel til at skifte hvis man selv vil lave sine huller, ved godt at man kan lave eller købe en plade som man kan sætte overpå, men jeg ville selv lave den plade så der kun kommer de huller jeg skal bruge, og så en acryl plade 1 cm over og med lys i midten

Så ville jeg også høre hvordan de udluftnings huller i bunden ser ud, tænker på hvis det gitter er væk, havde tænkt mig at tage gitterne af og monterer en træplade, så ved ikke om der er et indhak i selve hullet(om man skal fræse en kant i træpladen.
80)

Jeg har ikke lavet hul i hele motherboard pladen. Kun den del der er lige bagved CPU'en. Da de fleste CPU Kølere, kræver at man piller motherboardet ud af kabinettet for at montere dem, har jeg lavet et hul, der gør at jeg kan kiomme til, uden at pille alt ud af kabinettet.

Den plade sidder kun fast med fire små skruer og er lige til at pille ud, eller skifte til noget andet. Noget jeg oprindeligt havde planlagt, men tiden løb lidt fra mig, så det blev nedprioriteret.

Det kræver nok at du fræser lidt i træpladen.

Håber du kan bruge det til noget, ellers må du lige spørge igen. Du kan evt. smide en PM, så vi ikke fylder tråden med en masse irrelevant. :D

54

søndag, 9. maj 2010, 17:59

Kører i øjeblikket leak test og alt ser ud til at virke fint. :9xo Lader den formentlig køre til Mandag morgen....
Eller sent i aften, hvis tålmodigheden ikke rækker længere... :))

Indtil videre er der brugt 1,5 Liter demineraliseret vand tilsat D-TEK's SuperCool og 0,25 Liter Feser-One UV-acid green. En tørstig dame.... :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (09.05.2010, 19:29)

55

tirsdag, 11. maj 2010, 18:17

Har også lige været ude ved SHG og hente mit til 13xx kr.

Samme farve som dit.

Jeg har arbejdet / set mange kabinetter i min 5 årige tid hos Midt Data, men dette silverstone er jo bare toppen af poppen. :9xo

Edit.
Tænkte hvor køber du " Beskyttelsen" til de huller som du har lavet. Dem du har på kanterne på de nye huller ? :crazyeyes:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Artisan" (13.05.2010, 00:27)

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte H81M-Gaming 3 bundkort

Gigabyte er kommet med en Gami
Læs Mere

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.