Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

onsdag, 4. november 2009, 08:18

Anbefaling: Værløse Galvaniske

Har her til morgen lige smidt de interne dele fra mit Lian Li kabinet til eloxering (sort) hos Værløse Galvaniske.

Og det kan anbefales! Skal give maks. 250 kr. (+ moms) for hele skidtet! Og det er endda inkl. sortforzinkning af 4 messing-vandkøleblokke (MIPS) til mit bundkort.

Her er lige nogle bemærkninger:

1. Kun aluminium kan eloxeres - så hvis du f.eks. har en PSU ramme fra Lian Li, hvor der sidder indfalset nogle små stålhoveder, så kan HELE dette emne ikke eloxeres. Emnet skal bestå af ren aluminium. Dog kan de vistnok eloxere emner, som er eloxeret i forvejen, hvis du nu ønsker en anden farve. Men det gør processen mere besværlig (og dyrere), da de først skal trække den gamle eloxering af - men det kan altså lade sig gøre.

2. Emnet bliver som du afleverer det - dvs. at eloxeringen ikke dækker eventuelle ridser. Dit emne skal altså være rimeligt pænt og glat, hvis det er det resultat, du ønsker efter eloxeringen. Så det kan betale sig at få emnerne glasblæst før eloxeringen, eller få emnerne eloxeret mens kabinettet er helt nyt og stadig uden ridser.

3. Du kan dog male ovenpå eloxeringen bagefter, hvis du ikke synes, du havde forberedt emnet godt nok inden eloxeringen. Rå alu SKAL grundes inden maling, men det behøver du altså ikke når først emnet er eloxeret (sagde de hos Værløse Galvaniske... hæng mig ikke op på det, hehe)

4. Har du et helt fladt emne, eller et emne uden huller, skal du sørge for at have monteret et eller andet på selve emnet, som man kan gribe fat i, når det kan sænkes ned i eloxeringsvæsken og derefter tages op igen.

5. De kan som sagt også sortforzinke messing - jeg afleverede 4 kølehoveder fra MIPS, som er lavet i messing. De bliver helt sorte - så får jeg rettet op på den fejl det var IKKE at købe dem med sort acetal top i første ongang, hehe.

I skal spørge efter Claus, når I ringer derud. Jeg HAR forhørt mig med ham og det var helt fint med ham, at der nu ringer 15000 nørder og vil have deres alu-kabinetter eloxeret, hehe.
Best regards, Nutman

Project: Nutman - Sponsored by: Coolerkit - Specialtech - EK Waterblocks

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nutman" (04.11.2009, 09:49)

2

onsdag, 4. november 2009, 09:42

Super du smider dette videre, kan dog nok ikke selv bruge det til ret meget pga afstanden. =)
:goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost:
If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

3

onsdag, 4. november 2009, 09:48

SV: Anbefaling: Værløse Galvaniske

:goodpost:

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nutman
I skal spørge efter Claus, når I ringer derud. Jeg HAR forhørt mig med ham og det var helt fint med ham, at der nu ringer 15000 nørder og vil have deres alu-kabinetter eloxeret, hehe.

hehe ja der er vel finanskrise... men nice post. rart at se der bliver delt ud af god info...
Coolermaster Cosmos S + NorthQ 650watt modular PSU w. 140mm fan
ASUS P5Q-E + Q9450@3ghz(375fsb)+ 3gb pc8500 ddr2 +Kingston HyperX Fan
BFG GTX 260 Maxcore H2OC (896MB) viewed on Samsung SyncMaster p2450H playing @ 1920x1080
Maxtor 160gb/8mb cache + WD 500gb/16mb cache - both SATA II @7200rpm
GFX & CPU cooled by homemade LC w. D-Tek Fuzion V2, 2.5m^2 Ford Car-rad + xpsc 360 rad
Logitech MX1000 - Windows XP Home 32bit

Waiting for: D3, HL2 E3, MI 5

cell: Samsung i900 Omnia 16gb+2gb

4

onsdag, 25. november 2009, 15:00

Så er der billeder: http://www.octeamdenmark.com/forums/show…41847#post41847

Kort sagt: Værløse Galvaniske kan anbefales MEGET!
Best regards, Nutman

Project: Nutman - Sponsored by: Coolerkit - Specialtech - EK Waterblocks

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement