Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
godt resultat, så den også tidligere idag på bit-tech, synes dog det er synd at der er diskelys under hjelmen på den, kunne have været fedt med noget stilet rødt lys nu hvor det er en ferrari jo..
If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P
Oprindeligt indlæg af PsyCho
godt resultat, så den også tidligere idag på bit-tech, synes dog det er synd at der er diskelys under hjelmen på den, kunne have været fedt med noget stilet rødt lys nu hvor det er en ferrari jo..
Tja, overvejedet faktisk også rødt lys, men ville gerne have noget som var lidt mere levende.
www.stormeren.dk
Få nyeste opdates omkring mine projekter på facebook sitet "Stormeren"
Det er fordi det er et jeg har lavet, dvs. fandt en som havde lavet et dragebilled, men har ændret det totalt så man ikke kan genkende det ud fra original billedet. Har lavet det sådan at det kan bruges som udskæring til logo.
Men jeg gider det gerne væk. Du kan bare få det via mail.
www.stormeren.dk
Få nyeste opdates omkring mine projekter på facebook sitet "Stormeren"