Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 1. august 2009, 18:54

hey,

jeg står og skal til at sleeve mine psu kabler, men jeg har ingen anelse om hvor man køber noget "sleeving" og krympeflex
jeg leder samtidig også efter et set til at fjerne pins med (subeams set)

så please skriv enelig;)

PS: eller evt nogle gode engelske sider,

/ Modzter

2

lørdag, 1. august 2009, 18:59

www.chilledpc.co.uk de har noglet sleeving og krympeflex

Og de kan spare pengene på sådan en pin remove sæt bare ved at bruge sy nåle eller noget i den kategori det bruger jeg selv og det virker :D

Tjek også lige den her guide ud

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=202639

Der er en masse info og billeder fra folk der har sleevet deres strømforsyninger :cheers:

4

mandag, 3. august 2009, 20:33

Citeret

Sleeving fra Studiedata kan ikke købes :P

AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

5

mandag, 3. august 2009, 20:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af KamakaziChild

Citeret

Sleeving fra Studiedata kan ikke købes :P

Nej og jeg har skrevet til dem omkring det og de har ikke svaret tilbage så tror ikke de er interesseret i at skaffe det hjem :rolleyes:

6

mandag, 3. august 2009, 21:54

Det er efter Dan er stoppet....Det er bare gået ned af bakke siden. :(

7

mandag, 3. august 2009, 22:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Det er efter Dan er stoppet....Det er bare gået ned af bakke siden. :(

Det er lidt en skam for der er godt nok ikke mange danske forhandlere der har nær så mange casemod vare som studiedata.

8

mandag, 3. august 2009, 22:09

ellers gå til Caseking.de, det er min fortrukne casemod shop.

De er billige i fragt og de har utrolig meget som man ikke kan finde i DK.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

9

mandag, 3. august 2009, 22:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
ellers gå til Caseking.de, det er min fortrukne casemod shop.

De er billige i fragt og de har utrolig meget som man ikke kan finde i DK.

Helt enig desvære er der mange som ikke er så glade for at handle i tyskland hvorfor skal jeg ikke kunne svare på.

Det eneste der er lidt træls er når man skal snakke med dem via mail mit tysk sprog både skiftligt og mundtligt er til en ren dumpe karakter så jeg kan godt bruge en formiddag på at skrive en mail på tysk :))

10

onsdag, 5. august 2009, 15:50

Tak for jeres hurtige responce :D

11

fredag, 14. august 2009, 17:29

Hah denne tråd kom samtidig med at jeg tænkte over det samme :) Så har lige bestilt sådan et "sleeving kit" samt nogle neon rør fra caseking :) Så siger også tak :P

12

mandag, 24. august 2009, 17:11

Man kan også vælge at købe hos Murdermod i USA. Deres sleeving skulle være helt ugennemsigtig, så man slet ikke kan se de oprindelige ledningsfarver igennem. Hvis man kan overtale dem til at skrive på pakken, at den indeholder en gave til en værdi af 10 dollars, så går den sandsynligvis også lige igennem tolden.

Best regards, Nutman

Project: Nutman - Sponsored by: Specialtech - EK Waterblocks

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nutman" (24.08.2009, 17:13)

13

mandag, 24. august 2009, 21:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nutman
Man kan også vælge at købe hos Murdermod i USA. Deres sleeving skulle være helt ugennemsigtig, så man slet ikke kan se de oprindelige ledningsfarver igennem. Hvis man kan overtale dem til at skrive på pakken, at den indeholder en gave til en værdi af 10 dollars, så går den sandsynligvis også lige igennem tolden.

Noget du har prøvet?.. Fordi sidder nemlig og kigger på om man skulle bestille noget fra dem da deres jo ser temmelig nice ud.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

14

tirsdag, 25. august 2009, 06:20

Har ikke prøvet at bestille hos Murdermod, men en af mine kolleger har bestilt ting hos Performance PCs nogle gange efterhånden, og de har tilsyneladende intet imod at skrive "Gave. Værdi: 10 dollars" på pakken - selvom det faktisk er dem, der kommer til at hænge på den, skulle pakken nu alligevel blive snuppet i tolden. Nu er Murdermod jo et noget mindre firma end Performance PCs, så mon ikke de vil gøre det samme, eller mere, for deres kunder? Prøv at skrive til dem...

Jeg har ikke selv prøvet Murdermod's sleeving, men har læst en del tråde om det efterhånden og folk er ret begejstrede for det.

Husk bare at bestille rigeligt 1. gang - ville være surt at løbe tør og skulle betale for endnu en forsendelse, når dit mod er 75% færdigt. ;)

Best regards, Nutman

15

tirsdag, 25. august 2009, 06:21

Og husk at poste dine erfaringer herinde, hvis du bestiller hos Murdermod, hehe.

Best regards, Nutman

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nutman" (25.08.2009, 06:23)

16

tirsdag, 25. august 2009, 11:15

Citeret

Og husk at poste dine erfaringer herinde, hvis du bestiller hos Murdermod, hehe.

Skal nok poste lidt hvis jeg køber noget, men fandt lige ud af vi ikke behøver købe fra USA..

http://de.mdpc-x.com/

Derfra får murdermod deres sleeving.. =) Så der er også mange flere farver og ingen problemer med moms eller told.. =P

Asus Maximus III Gene
Gainward GTX470

17

tirsdag, 25. august 2009, 11:27

Haha, fandt lige ud af det samme selv: http://en.mdpc-x.com/

Bestil, bestil, bestil!

Best regards, Nutman

18

tirsdag, 25. august 2009, 14:22

Fik en pose haribo colaer med fra caseking xD Så det må siges at være god service! :P

19

tirsdag, 25. august 2009, 18:33

Jeg har selv handlet MDPC-X sleeving :P

Forsatan noget kvalitet man får. Det er langt over det forventede.. Man kan slet ikke se igennem, hvilket man tit kan med de billige. Servicen er god, og der bliver svaret super hurtigt. Kan klart anbefales. Jeg købte et helt kit, som jeg gav lige omkring 380 kr for, med fragt. Ialt omkring 50 meter sleeving grej :D

|Core i7 920 D0 @ 3,2Ghz (Vandkølet)|Asus Rampage II Extreme ROG|1600MHZ OCZ Gold|Corsair TX750|2x GTX260|Coolermaster ATCS840 (Modded)|Samsung Spinpoint F1 750GB|Windows 7 Ultimate 64 Bit|Samsung SyncMaster 245B|

20

tirsdag, 25. august 2009, 18:37

Citeret

Haha, fandt lige ud af det samme selv: http://en.mdpc-x.com/

Bestil, bestil, bestil!

:goodpost: Great mind think alike.. ;)

Asus Maximus III Gene
Gainward GTX470

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.