Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 26. april 2009, 19:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren

Citeret

Oprindeligt indlæg af tunfisk

Citeret

Haha.. I kan godt spare jer.. Det første års tid med den bliver der nok ikke engang tid til at lave noget sejt til mig selv :)

Og hvorfor mon det :))

Lækker maskine!

hvad står sådan en satan i?

Fordi jeg skal på "ferie" den 4. :D

Den står i omkring 14.500kr :)

Jeg kender godt til den såkaldte "ferie", derfor jeg skrev sådan ;)

Lever ø-livet på øen Ærø :9xo

ChiliIndianeren

Gæst

22

søndag, 26. april 2009, 19:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
det lyder da ikke så galt endda.

Nej, det er ti lat overkomme.. Og den skulle vidst være rimelig god også :) Og der er 2 års fuld garanti - Ikke 1 år + 1 års reklamation.. Ren garanti

ChiliIndianeren

Gæst

23

søndag, 26. april 2009, 19:55

Citeret

Citeret

Gør de fleste :)

24

søndag, 26. april 2009, 21:59

Citeret

Citeret

Citeret

Gør de fleste :)

Kender dog ikke grunden :crazyeyes: (tag den evt. over MSN hvis ikke det ska frem her hehe... )

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

25

søndag, 26. april 2009, 22:27

"ferie" hmmm huske vaselinen :D jeg har kun hør ordet "ferie" omtalt da en makker skulle ruske tremmer :$
håber da ikke du skal ind og ruske og være væk fra din fine maskine i længere tid :rolleyes:

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

26

søndag, 26. april 2009, 23:00

Nok om din ferie ;)

fedt med din maskine! Håber at se noget lækkert med den :D

Lever ø-livet på øen Ærø :9xo

ChiliIndianeren

Gæst

27

søndag, 26. april 2009, 23:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas
"ferie" hmmm huske vaselinen :D jeg har kun hør ordet "ferie" omtalt da en makker skulle ruske tremmer :$
håber da ikke du skal ind og ruske og være væk fra din fine maskine i længere tid :rolleyes:

Hehe, det er da det jeg skal :)

Grunden er plat :D

28

mandag, 27. april 2009, 17:04

Citeret

Citeret

Vi vil da gerne høre den alligevel..

Og fed maskine....

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=14569&sid=[/IMG]

ChiliIndianeren

Gæst

29

mandag, 27. april 2009, 19:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af TosK

Citeret

Citeret

Og fed maskine....

Jeg kom i slagsmål med 3 indvandre, og var den eneste der selv kunne gå fra det.. Barsk verden :$

30

mandag, 27. april 2009, 19:48

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Og fed maskine....

Jeg kom i slagsmål med 3 indvandre, og var den eneste der selv kunne gå fra det.. Barsk verden :$

Tre mod en eller hvad så var det da halv godt gået :))

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

ChiliIndianeren

Gæst

31

mandag, 27. april 2009, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Og fed maskine....

Tre mod en eller hvad så var det da halv godt gået :))

Jajeg fik sgu ikke mere hjælp, end at folk samlede sig rundt om og gloede :crazyeyes:

32

mandag, 27. april 2009, 22:08

tror du ikke nærmere grunden til du ryger ind og de går fri er de alle var under 10 år :)

ps fed maskine

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

ChiliIndianeren

Gæst

33

tirsdag, 28. april 2009, 00:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af DmK
tror du ikke nærmere grunden til du ryger ind og de går fri er de alle var under 10 år :)

ps fed maskine

Sikke dog en kommentar ;) Der var nu kun en af de 3 der gik fri, dog fik de rimelig milde straffe efter min mening, for at trække og svinge en kniv, og til trods for at der var 6 vidner - bla. 3 dørmænd, der så mig blive angrebet fuldstændig uden grund. At jeg så kan rive dem alle 3 hurtigere end de kunne opfatte noget, gør så mig til den slemme fyr i sammenhængen :pokey:

34

tirsdag, 28. april 2009, 08:02

Citeret

Citeret

ps fed maskine

Sikke dog en kommentar ;) Der var nu kun en af de 3 der gik fri, dog fik de rimelig milde straffe efter min mening, for at trække og svinge en kniv, og til trods for at der var 6 vidner - bla. 3 dørmænd, der så mig blive angrebet fuldstændig uden grund. At jeg så kan rive dem alle 3 hurtigere end de kunne opfatte noget, gør så mig til den slemme fyr i sammenhængen :pokey:

Ninja skillz :ph34r:

Men lidt latterlig grund a :crazyeyes:

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

35

tirsdag, 28. april 2009, 08:51

æv da...men så god ferie.....jeg er da lidt spænd på at se dine første fræsningen med maskinen så du må jo lige smide nogle billeder :-)

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

ChiliIndianeren

Gæst

36

tirsdag, 28. april 2009, 09:07

Citeret

æv da...men så god ferie.....jeg er da lidt spænd på at se dine første fræsningen med maskinen så du må jo lige smide nogle billeder :-)

Første 100 fræsninger mindst bliver inventar i biler :)

Den er slet ikke ment mod noget nær en computer ;)

37

tirsdag, 28. april 2009, 11:57

men det er da bestemt også en god nok grund til at smide billeder op.....det kunne jo være man kunne fristes til noget til bilen.....

Dyas

Laptop
PS3
Wii

38

tirsdag, 28. april 2009, 16:26

Citeret

Citeret

ps fed maskine

Surt.

Folk der går med kniv er da bare nogle wankers!

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

ChiliIndianeren

Gæst

39

tirsdag, 28. april 2009, 19:42

Citeret

men det er da bestemt også en god nok grund til at smide billeder op.....det kunne jo være man kunne fristes til noget til bilen.....

Det skulle nok kunne blive muligt..

Hvad ruller du i?

40

tirsdag, 28. april 2009, 19:52

hmm lige pt en A6 3.0 TDI quadro :9xo

hvad er det du vil lave til bilerner ? har du lavet noget før ?

Dyas

Laptop
PS3
Wii

Seneste tests og artikler

0

Enermax Hot-swap og Harddisk Enheder

I denne test skal vi ikke kun
Læs Mere

0

be quiet! Straight Power 10 - 600 watt

Du kender garanteret den tyske
Læs Mere

0

ASRock X99 WS

Efter en lille pause fra X99-v
Læs Mere

0

Synology DiskStation DS115j

Det er efterhånden meget lang
Læs Mere
Seneste nyheder

2

Buet SD590C LED skærm fra Samsung

Samsung er kommet med deres ny
Læs Mere

1

AMD Tonga får 384 bit hukommelses interface

AMDs kommende Tonga chip får e
Læs Mere

1

LG på vej med 3G Smartwatch

Et uannonceret smartwatch fra
Læs Mere

0

Forza Horizon 2 gameplay video

Hvis du ikke kan vente på at F
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.