Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
Haha.. I kan godt spare jer.. Det første års tid med den bliver der nok ikke engang tid til at lave noget sejt til mig selv
Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
Haha.. I kan godt spare jer.. Det første års tid med den bliver der nok ikke engang tid til at lave noget sejt til mig selv
Og hvorfor mon det
Lækker maskine!
hvad står sådan en satan i?
Fordi jeg skal på "ferie" den 4.
Den står i omkring 14.500kr
Jeg kender godt til den såkaldte "ferie", derfor jeg skrev sådan
"ferie" hmmm huske vaselinen jeg har kun hør ordet "ferie" omtalt da en makker skulle ruske tremmer
håber da ikke du skal ind og ruske og være væk fra din fine maskine i længere tid
Oprindeligt indlæg af Dyas
"ferie" hmmm huske vaselinen jeg har kun hør ordet "ferie" omtalt da en makker skulle ruske tremmer
håber da ikke du skal ind og ruske og være væk fra din fine maskine i længere tid
Hehe, det er da det jeg skal
Grunden er plat
Vi vil da gerne høre den alligevel..
Og fed maskine....
Jeg kom i slagsmål med 3 indvandre, og var den eneste der selv kunne gå fra det.. Barsk verden
Grunden er plat
Og fed maskine....
Jeg kom i slagsmål med 3 indvandre, og var den eneste der selv kunne gå fra det.. Barsk verden
Tre mod en eller hvad så var det da halv godt gået
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Grunden er plat
Og fed maskine....
Tre mod en eller hvad så var det da halv godt gået
Jajeg fik sgu ikke mere hjælp, end at folk samlede sig rundt om og gloede
Oprindeligt indlæg af DmK
tror du ikke nærmere grunden til du ryger ind og de går fri er de alle var under 10 år
ps fed maskine
Sikke dog en kommentar Der var nu kun en af de 3 der gik fri, dog fik de rimelig milde straffe efter min mening, for at trække og svinge en kniv, og til trods for at der var 6 vidner - bla. 3 dørmænd, der så mig blive angrebet fuldstændig uden grund. At jeg så kan rive dem alle 3 hurtigere end de kunne opfatte noget, gør så mig til den slemme fyr i sammenhængen
Oprindeligt indlæg af DmK
tror du ikke nærmere grunden til du ryger ind og de går fri er de alle var under 10 år
ps fed maskine
Sikke dog en kommentar Der var nu kun en af de 3 der gik fri, dog fik de rimelig milde straffe efter min mening, for at trække og svinge en kniv, og til trods for at der var 6 vidner - bla. 3 dørmænd, der så mig blive angrebet fuldstændig uden grund. At jeg så kan rive dem alle 3 hurtigere end de kunne opfatte noget, gør så mig til den slemme fyr i sammenhængen
Ninja skillz
Men lidt latterlig grund a
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
æv da...men så god ferie.....jeg er da lidt spænd på at se dine første fræsningen med maskinen så du må jo lige smide nogle billeder :-)
Første 100 fræsninger mindst bliver inventar i biler