Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 2. februar 2009, 16:46

Jeg vil eksperimentere med at samle 1½ Mac Mini kabinet for at udbygge min eksterne harddisk til noget never seen before og 1000 gange mere smart...
Men, for at kunne det så skal jeg bruge noget at samle det med - et Mac Mini kabinet er som bekendt lavet af aluminium, men at smelte det om for at støbe det på ny er en lidt for stor opgave.

Så jeg tænker putty, altså epoxy af en slags - noget i stil med det her:

Grey Stuff
Green Stuff

Nogen der har nogen erfaringer med de nævnte, eller andet I hellere vil anbefale?

:cheers:

Intel 3570K :: 2x8GB Kingston HyperX Savage DDR2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 500 GB Toshiba Sata3 ::
EVGA GTX980 FTW :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU ::
NoFan CS-70 :: AOC 2460 144Hz :: Mionix Naos 5000 :: CM QuickFire Rapid i

2

mandag, 2. februar 2009, 19:43

Green stuff er somregel rigtigt godt til sådanne ting, bare sørg for at du sliber lidt på indersiden hvor der skal samles, for at lave overfladen lidt ru, så det bedere kan "tage ved".

Alternativt så er der også en del forskellige loctite paddings som er rigtigt gode. Har selv flere gange lavet lidt "modding" med forskellige af disse.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

3

mandag, 2. februar 2009, 19:45

Hvad er forresten forskellen på Green og Grey Stuff?
...som jo egentlig hedder Kneadatide :p

Så vidt jeg kan se ser det ud til at Grey er lidt mere "smooth" i overfladen, dvs. mindre at slibe - am I right?

Intel 3570K :: 2x8GB Kingston HyperX Savage DDR2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 500 GB Toshiba Sata3 ::
EVGA GTX980 FTW :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU ::
NoFan CS-70 :: AOC 2460 144Hz :: Mionix Naos 5000 :: CM QuickFire Rapid i

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AT0MAC" (02.02.2009, 19:45)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.