Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.
Indsend nyhed
Det er godt håndværk Nut!
Glæder mig til at se de færdige resultat.
I7 3770K @ 4.4ghz <> Asus Maximus V Formula <> Geforce GTX 580 <> 4 x 4 GB Crucial Ballistix Elite
Intel 335 240 GB <> Moddet Lian Li PC-X2000 <> Corsair AX 1200
Dual Laing DDC 18 <> XSPC 360 Rad <> TFC 240 Rad <> EK Supreme <> EK Fullcover <> EK 250 X3 Res
Takker.
Så er cable management bag front panelet færdig.
Har også lavet en del kabler og sleevet dem, og så har jeg prøvet at forbedre UV striben på motherboardbakken.
Se link øverst i tråden.
Endnu en opdatering (se link øverst).
FLERE kabler og MERE sleeving + en fin lille overraskelse.
Oprindeligt indlæg af Nutman
Endnu en opdatering (se link øverst).
FLERE kabler og MERE sleeving + en fin lille overraskelse.
Ser ud til at siden er nede
AMD 965BE & Corsair H50 - 2x HD 5870 - ASUS Crosshair IV Formula
G.Skill Ripjaws 4x4GB - Fractal Design Arc Midi - Corsair HX750W
Kingston SSDNow 64GB - Samsung SpinPoint 500GB
2x BenQ 24" - Das Keyboard Model S Ultimate
“Not only do we live among the stars, the stars live within us.”
Så er der ny opdatering - de sidste kabler er blevet sleevet, der er kommet en gammel vinduesramme på døren, bolte er blevet skiftet og så er der kommet 2 børn til!
Se link øverst i tråden.
Lækker modding du er igang med
Tak tak - der er lige nogle småting, der skal på plads, men i det store hele kører maskinen godt.
Den har kørt siden i fredags - der kommer video af 1. startup-forsøg inden længe og så håber jeg snart, at kunne præsentere det endelige resultat.
Så er der ny opdatering.
Se link øverst i tråden.
LANGT om længe: ny opdatering!
Dette er del 1 af 2 af allersidste opdatering.
Se link forrest i tråden.
Så er det blevet tid til del 1 af 2 i den allersidste opdatering til dette projekt.
Se link øverst i tråden.
Lige en lille drille-opdatering - se link øverst i tråden...
SÅ er mit projekt færdigt - har lavet en monster-opdatering og en monster-video. Se begge dele ved at klikke på linket øverst i denne tråd.
SÅ er mit projekt færdigt - har lavet en monster-opdatering og en monster-video. Se begge dele ved at klikke på linket øverst i denne tråd.