Hvis det endelig er så kan du køre en Virtuel XP hvis du har ultimate? (Eller Professional, whichever it is). Så skulle der ikke være flere compatabillity problemer.
Ja, alt for mange timer = pissedårlig planlægning. Det ændrer sig i næste mod, det lover jeg!
Forresten, du nævnte for ikke så læng siden, at du kunne skære i acryl. Kan du skaffe 2 mm. acryl (gerne spejlacryl, som man kan se igennem når der tændes ly inde bagved, men alm. acryl kan også bruges) og skære et stykke til mig?
Grunden er, at jeg er kommet til at lave nogle små ridser, omend ret små, i mit sidevindue... de KAN pudses væk, men hvis du kan skære et nyt stykke, er det meget nemmere for mig, heh.
tjae. det kommer sku an på hvordan det skal se ud hvis du bare skal have skåret en firkant, så bliver det næsten for dyrt for dig at få mig til at smide den i laseren, men hvis det er et mere komplekts mønster, så skal jeg bare bruge en dxf fil
max mål: 400*600
max tykkelse: 10 mm
Ok, men kan du skaffe råmaterialet? (gerne spy-glass, som nævnt i forrige indlæg)
Hver gang jeg går ned i et byggemarked og spørger efter 2 mm. acryl, glor de underligt på mig og siger "Uuuha, sådan noget specielt kan vi skam ikke klare...."
Og kan du også lave 45 graders graveringer i acryl? Kan godt være, jeg vil have graveret mit logo i siden, nemlig....
altså jeg kan skaffe spejlakryl. men det er kun 1 vejs. så du kan ikke se lyset bagved.
45 grader er nogo. alt hvad du kan smide ned på vertikal 2d, som skal skæres i akryl som ikke er over 10 mm, og holder sig under de 400*600mm kan klares
vi kunne jo nappe den over pm men skal lige overveje og finde ud af om jeg vil, da jeg skal til at bygge nyt dyr selvom det er fristende at få lavet sådan et lækkert sleeve job ved bare jeg ville blive sindsyg inden jeg har fået lavet det halvt færdig hvis jeg selv skulle rode med det
Yes yes, lad os nappe den over PM. Byen, hvor den store Mær er løs (hehe) er jo ikke så langt fra Roskilde, så du kunne jo også komme herud en tur? Mit værksted står bare og mangler noget at modde, hehe.
ASUS Crosshair IV Formula, 890FX 4x4 GB Corsair memory
AMD Phenom II X6 1090T (4,2 ghz ) VAPOR-X HD 7970 GHz Edition
Creative X-Fi
Corsair TX650W
Cpu cooled by H2O