Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Nutman
Jeps, det kan du stole trygt på. Den har faktisk allerede RC1 kørende - installerede det, inden jeg skilte den ad igen, igen...
oki, men du køre sikkeret x64 hvis jeg tænker rigtigt og ik x86 som jeg og nogle andre stadig gør.
Næh, jeg kører X86, for det er RC1 udgaven. Og den var vist kun 32 bits, såvidt jeg da husker...
nope RC1 er skam os i x64 har haft den liggende men jeg har personlig valgt at køre x86 så jeg slipper for alle de problemer jeg har læst om at så kan folk ik få de og de games til at virke el. de og de programmer bare sådan kort, men undre mig for det meste ik når jeg ser en tråd om nogen som ik kan få et game til at virke så er det x64 de køre med ved ik om de bare er uheldige.
Tjaeh, den burde også kunne køre 32 bits applikationer, men ja, man kan jo være uheldig. Det KAN jo også være, at spillet slet ikke er Win7 kompatibelt og at man derfor skal køre det i XP-compatibility mode. Men det kræver jo så, at man kører med en Win7-udgave, der understøtter XP-compatibility mode...
Tjaeh, den burde også kunne køre 32 bits applikationer, men ja, man kan jo være uheldig. Det KAN jo også være, at spillet slet ikke er Win7 kompatibelt og at man derfor skal køre det i XP-compatibility mode. Men det kræver jo så, at man kører med en Win7-udgave, der understøtter XP-compatibility mode...
mener da i alle versioner du kan køre noget som Vista/XP m.m men ska du ha det som hedder XP Mode som er lavet til programmer ska du ha Professional & Ultimate, har selv den sidste og køre standart engelsk sproget da jeg ik kan se hvorfor jeg ska køre dansk >_>
snakker bare sådan generalt når jeg læser om nogen som har problemer er det x64 selv om jeg blir nakket ned af allemulige hver gang jeg nævner det.