Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

fredag, 15. maj 2009, 09:27

syntes det ser godt ud, men en skal du har malet det hele sort. så ellers rigtig godt ud i alu look..

62

lørdag, 16. maj 2009, 18:14

det er jo så der hvores delte meninger kommer op og slås:P

farvetemaet var sort/hvidt, og jeg var ikke så glad for den alu farve:D

der er flere updates på linket her:

http://www.thebestcasescenario.com/forum…?t=18789&page=3

-p0Pe

mod it, you know you want to!

63

søndag, 17. maj 2009, 07:29

Det er sgu blevet meget blæret det her projekt

www.stormeren.dk

Få nyeste opdates omkring mine projekter på facebook sitet "Stormeren"

64

mandag, 18. maj 2009, 13:46

takker:) dejligt at høre fra en anden casemodder!:D

tror måske jeg kan have projektet færdigt engang i den her uge:) håber jeg på, hvis alt går som det skal

65

onsdag, 20. maj 2009, 11:41

66

onsdag, 20. maj 2009, 11:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af p0Pe
færdig update på:

http://www.thebestcasescenario.com/forum…?t=18789&page=3

enjoy

Det ser rigtig godt ud :9xo

Kan godt lide det på den måde at radiatoren skal stå for sig selv så an man også sætte den nær et vindue om vinteren hvis man nu vil have nogle minus grader :))

Og det ser rigtig godt ud når der står sådan på bordet :)

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

67

fredag, 29. maj 2009, 14:36

ja det har da lige lidt at sige at den står tæt på vinduet:D men regner med at flytte den ned på gulvet, så jeg får elimineret den sidste rest af støj:)

68

lørdag, 30. maj 2009, 13:19

Citeret

ja det har da lige lidt at sige at den står tæt på vinduet:D men regner med at flytte den ned på gulvet, så jeg får elimineret den sidste rest af støj:)

Troede du ville køre den passivt....?

69

lørdag, 30. maj 2009, 14:15

ville jeg også:) men cpu load temp stiger lige så langsomt når jeg kører passivt. så hellere lidt aktiv køling på.

MO-RA radiatoren kan holde den passivt kølet i idle, men ikke load:) og min pc står på 100% load hele tiden:D

70

søndag, 31. maj 2009, 22:43

Citeret

ville jeg også:) men cpu load temp stiger lige så langsomt når jeg kører passivt. så hellere lidt aktiv køling på.

MO-RA radiatoren kan holde den passivt kølet i idle, men ikke load:) og min pc står på 100% load hele tiden:D

Ok...Og det var ikke nok at køre med blæser på 120'eren?

Off topic: Jeg overvejer en MO-RA selv, men da det jo er en multipass radiator, vil jeg lige høre om det ikke er en flow dræber af rang?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (31.05.2009, 22:45)

71

søndag, 31. maj 2009, 22:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Ok...Og det var ikke nok at køre med blæser på 120'eren?

Off topic: Jeg overvejer en MO-RA selv, men da det jo er en multipass radiator, vil jeg lige høre om det ikke er en flow dræber af rang?

Det kan jeg svare på med et enkelt ja.

Den dræber dit flow ret kraftigt du skal have en pumpe der virkelig kan flytte noget vand eller så skal du bruge to.

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

72

lørdag, 6. juni 2009, 15:02

Citeret

Kunne jeg godt have fortalt dig :P.. Har også forsøgt passiv MORA Core 2..

.. men 9 x 120 mm @ 5V så er du kørende ;).. Og det behøver ABSOLUT ikke at larme!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

73

tirsdag, 23. juni 2009, 12:46

lige for at dræbe nogle af jeres inputs:

mora 2 pro er flowdræber

jeps. det er den, men ikke desto mindre kan den SAGTENS køres med en enkelt laing pumpe. 2 er absolut ikke nødvendigt. den video jeg har lavet, som jeg linker til i starten af loggen vil vise hvor meget tryk der egentligt er på med en enkelt pumpe.
et par lynkoblinger er mere restriktive end en mora 2 pro radiator. så køb du dig bare en:)

mora 2 pro kan ikke køle passivt

jo den kan. jeg idler i noget der ligner 57 grader stabilt ved normalt stuetemp. når der kommer load på skal fanerne tændes. den nye 120 mm aktive radiator der sidder inden i gør ikke den store ekstra forskel.

og jeg behøver ikke 9 120 mm blæsere:) 2 stk. 200 mm blæsere på 5 volt klarer mine temps glimrende. under full load rammer jeg omkring de 50 grader:)

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

0

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.