Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.
Indsend nyhed
Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp . Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her .
mod it, you know you want to!
Thanks to everybody who has watched, commented and helped me with this mod! As usually the world wide web has a lot to offer and so have the people behind it!
and many many thanks to my sponsors!
www.CoolBits.dk
&
www.Matronics.dk
Furthermore would I like to thank Dennis from flex skilte for the help he did in the last hours, and Bo from Skjern Fotoklub
www.flexskilte.dk
www.skjernfotoklub.dk
I herby declare this mod, finished
Best regards
-p0Pe
syntes det ser godt ud, men en skal du har malet det hele sort. så ellers rigtig godt ud i alu look..
Det er sgu blevet meget blæret det her projekt
www.stormeren.dk
Få nyeste opdates omkring mine projekter på facebook sitet "Stormeren"
takker
dejligt at høre fra en anden casemodder!
tror måske jeg kan have projektet færdigt engang i den her uge
håber jeg på, hvis alt går som det skal
Det ser rigtig godt ud
Kan godt lide det på den måde at radiatoren skal stå for sig selv så an man også sætte den nær et vindue om vinteren hvis man nu vil have nogle minus grader
Og det ser rigtig godt ud når der står sådan på bordet
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Cooling ---> H2O - Dice - Ln2
ja det har da lige lidt at sige at den står tæt på vinduet
men regner med at flytte den ned på gulvet, så jeg får elimineret den sidste rest af støj
Oprindeligt indlæg af p0Pe
ja det har da lige lidt at sige at den står tæt på vinduet
men regner med at flytte den ned på gulvet, så jeg får elimineret den sidste rest af støj
Troede du ville køre den passivt....?
ville jeg også
men cpu load temp stiger lige så langsomt når jeg kører passivt. så hellere lidt aktiv køling på.
MO-RA radiatoren kan holde den passivt kølet i idle, men ikke load
og min pc står på 100% load hele tiden
ville jeg også
men cpu load temp stiger lige så langsomt når jeg kører passivt. så hellere lidt aktiv køling på.
Ok...Og det var ikke nok at køre med blæser på 120'eren?
Off topic: Jeg overvejer en MO-RA selv, men da det jo er en multipass radiator, vil jeg lige høre om det ikke er en flow dræber af rang?
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (31.05.2009, 22:45)
Oprindeligt indlæg af Boris
ville jeg også
Ok...Og det var ikke nok at køre med blæser på 120'eren?
Off topic: Jeg overvejer en MO-RA selv, men da det jo er en multipass radiator, vil jeg lige høre om det ikke er en flow dræber af rang?
Det kan jeg svare på med et enkelt ja.
Den dræber dit flow ret kraftigt du skal have en pumpe der virkelig kan flytte noget vand eller så skal du bruge to.
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Cooling ---> H2O - Dice - Ln2
ville jeg også
Kunne jeg godt have fortalt dig
.. Har også forsøgt passiv MORA Core 2..
.. men 9 x 120 mm @ 5V så er du kørende
.. Og det behøver ABSOLUT ikke at larme!
[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]
[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]