Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 5. april 2008, 20:26


Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

#4: Hold dig til sagens kerne
Lad vær med at fortælle hele din livshistorie, eller om sidste efterår hvor du havde en spøjs oplevelse. Hold dig hellere til emnet, for der er næsten ikke noget værre end at sidde og få 117 forskellige oplsyninger, hvoraf kun 10% er relevante. Så opstår der meget nemmere forvirring, og så kan selv den mest enkle sag komme til at virke som et umuligt regnestykke.


HVIS BLOT ALLE MENNESKER VILLE KUNNE EFTERLEVE DETTE:D:D:D:D SÅ VILLE MAN VÆRE LYKKELIG:D

brugte 15 minutter så sent som i dag med en kunde på at give hende et VGA-kabel, da hendes hund havde leget med det :S

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

22

mandag, 28. april 2008, 22:58


Nice guide, den guide skal da printes, har intet temperament, måske kan den hjælpe lidt :9xo

1090T @ 4.0 Ghz
PowerColor 5870 @ 950/1200
Asus Republic of Gamers IV.
Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Corsair 850W

23

torsdag, 20. november 2008, 02:24


Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
#3: Stil kun 1 spørgsmål ad gangen
Lad vær med at fyre en hel kaskade af spørgsmål af på den du taler med. Det er de færreste der kan håndtere det slags, og du ender bare med at få korte og halvhjertede svar fra en forvirret medarbejder, og i værste tilfælde forkerte oplysninger!


Rigtigt god guide!
Jeg kan selv huske fra dengang jeg arbejdede i butik at kunder ofte havde nogle helt forkerte idéer om hvilken opførsel de kunne tillade sig...med manglende løsning af deres problem som følge.

Men jeg syntes måske punkt 3 lige fortjener også at blive vendt til kundens perspektiv. Ikke at jeg er uenig med punktet, det er bestemt en dårlig idé at spørge om 200 ting af gangen. Men det ville nu glæde mig hvis landets kundeservicemedarbejdere blev lidt bedre til at høre efter hvad kunden rent faktisk spørger om.
Mit favoriteksempel er Codan. Hver gang jeg ringer til dem så bliver jeg stillet om til deres Toyota Bilforsikringsafdeling, og det er ligegyldigt om det drejer sig om bilforsikringer eller ulykkesforsikringer...og så har jeg ikke engang en Toyota mere X(

Så mit punkt 1 til callcentermedarbejderne er at de også gerne må tænke selv og ikke bare køre manuskriftet på automatpilot - hør efter hvad folk spørger om og tag den derfra :)


24

fredag, 20. maj 2011, 22:14


Tag udgangspunkt i at personen i kundecenteret, rent faktisk ved noget om det personen udtaler sig om.
Der er ikke meget der er værre for hjælpelysten, end en kunder der mere end antyder, at du alligevel ikke ved hvad du taler om.....



Seasonic S12II-Bronze 620W

Seasonic kender enhver entutiast som producent af rigtig gode strømforsyninger samt CAPS og kondensatorer til
Læs Mere

Thermaltake Suppressor F51

Vi skal denne gang kigge på et nyt lækkert kabinet fra producenten Thermaltake. Der er tale om et kabinet, der
Læs Mere

MSI AG240 AIO

MSI lancerede for ikke så længe siden en serie af All-In-One maskiner, hvoraf vi har modtaget mellemstørrelsen
Læs Mere

NZXT Noctis 450

Hvis du har fulgt med på sidelinjen hos NZXT i år, er det nok ikke gået din næse forbi, at de for nyligt lance
Læs Mere

be quiet! Dark Rock TF CPU køler

be quiet! er en velkendt producent af hardware til computere, og nærmere betegnet CPU kølere, strømforsyninger
Læs Mere

Noctua NF-A9 PWM 92 mm cooler

Den meget anerkendte producent af kølere og blæsere Noctua har tilsendt Tweak.dk en ny model af en af deres bl
Læs Mere

TP-LINK AV1200 Gigabit Powerline Netværk

TP-LINK har være på markedet i mange år efterhånden, og de fornyer hele tiden deres produktsortiment, så de er
Læs Mere

Philips HR2195 ProBlend 6 blender

Blandt de mange stykker forbrugerelektronik, vi modtager her på Tweak.dk, gemmer der sig en hel del blendere i
Læs Mere

QNAP lancerer ny og hidsig NAS server

NAS servere er efterhånden noget, som mange private og også virksomheder nyder godt af, da et netværksdelt dre
Læs Mere

Var det noget med lidt Witcher 3 glitches?

Er du en af de mange, der allerede har kastet sig over The Witcher 3: Wild Hunt? Og er du også en af de mange,
Læs Mere

ASRock fremviser Z170 godter forud for Computex

Med Computex lige om hjørnet er det svært at forestille sig, at producenterne vil vise noget som helst frem af
Læs Mere

EVGA hopper med på Titan X bølgen

Som vi nævnte forleden, så har NVIDIA vist ændret mening i forhold til at lade producenterne lave custom kølel
Læs Mere

AMD bringer Fury tilbage fra de døde

I forbindelse med at vi meget snart får AMD's næste serie af grafikkort at se, har AMD også valgt at bringe na
Læs Mere

Masser af power i ny workstation laptop fra EUROCOM

Hvis du påtænker at erstatte din stationære workstation med en tilsvarende bærbar, så har EUROCOM svaret. De h
Læs Mere

Google runder kæmpe milepæl med Gmail

Der findes utallige mailløsninger på internettet, og er du en af dem, der benytter Googles Gmail, er du langt
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind med Severin og Tweak.dk!

Blev det dig, der vandt vores giveaway? Klik ind og kig!
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.