Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 5. april 2008, 20:26


Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

#4: Hold dig til sagens kerne
Lad vær med at fortælle hele din livshistorie, eller om sidste efterår hvor du havde en spøjs oplevelse. Hold dig hellere til emnet, for der er næsten ikke noget værre end at sidde og få 117 forskellige oplsyninger, hvoraf kun 10% er relevante. Så opstår der meget nemmere forvirring, og så kan selv den mest enkle sag komme til at virke som et umuligt regnestykke.


HVIS BLOT ALLE MENNESKER VILLE KUNNE EFTERLEVE DETTE:D:D:D:D SÅ VILLE MAN VÆRE LYKKELIG:D

brugte 15 minutter så sent som i dag med en kunde på at give hende et VGA-kabel, da hendes hund havde leget med det :S

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

22

mandag, 28. april 2008, 22:58


Nice guide, den guide skal da printes, har intet temperament, måske kan den hjælpe lidt :9xo

1090T @ 4.0 Ghz
PowerColor 5870 @ 950/1200
Asus Republic of Gamers IV.
Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Corsair 850W

23

torsdag, 20. november 2008, 02:24


Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
#3: Stil kun 1 spørgsmål ad gangen
Lad vær med at fyre en hel kaskade af spørgsmål af på den du taler med. Det er de færreste der kan håndtere det slags, og du ender bare med at få korte og halvhjertede svar fra en forvirret medarbejder, og i værste tilfælde forkerte oplysninger!


Rigtigt god guide!
Jeg kan selv huske fra dengang jeg arbejdede i butik at kunder ofte havde nogle helt forkerte idéer om hvilken opførsel de kunne tillade sig...med manglende løsning af deres problem som følge.

Men jeg syntes måske punkt 3 lige fortjener også at blive vendt til kundens perspektiv. Ikke at jeg er uenig med punktet, det er bestemt en dårlig idé at spørge om 200 ting af gangen. Men det ville nu glæde mig hvis landets kundeservicemedarbejdere blev lidt bedre til at høre efter hvad kunden rent faktisk spørger om.
Mit favoriteksempel er Codan. Hver gang jeg ringer til dem så bliver jeg stillet om til deres Toyota Bilforsikringsafdeling, og det er ligegyldigt om det drejer sig om bilforsikringer eller ulykkesforsikringer...og så har jeg ikke engang en Toyota mere X(

Så mit punkt 1 til callcentermedarbejderne er at de også gerne må tænke selv og ikke bare køre manuskriftet på automatpilot - hør efter hvad folk spørger om og tag den derfra :)


24

fredag, 20. maj 2011, 22:14


Tag udgangspunkt i at personen i kundecenteret, rent faktisk ved noget om det personen udtaler sig om.
Der er ikke meget der er værre for hjælpelysten, end en kunder der mere end antyder, at du alligevel ikke ved hvad du taler om.....


Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere

0

Samsung Z1 med Tizen OS på vej

Samsung er nu på vej med deres
Læs Mere

0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere

2

Nvidia GTX 960 er ifølge rygter klar til salg i januar

Det nye GTX 960 kort, som jeg
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.