Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 5. april 2008, 20:26


Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

#4: Hold dig til sagens kerne
Lad vær med at fortælle hele din livshistorie, eller om sidste efterår hvor du havde en spøjs oplevelse. Hold dig hellere til emnet, for der er næsten ikke noget værre end at sidde og få 117 forskellige oplsyninger, hvoraf kun 10% er relevante. Så opstår der meget nemmere forvirring, og så kan selv den mest enkle sag komme til at virke som et umuligt regnestykke.


HVIS BLOT ALLE MENNESKER VILLE KUNNE EFTERLEVE DETTE:D:D:D:D SÅ VILLE MAN VÆRE LYKKELIG:D

brugte 15 minutter så sent som i dag med en kunde på at give hende et VGA-kabel, da hendes hund havde leget med det :S

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

22

mandag, 28. april 2008, 22:58


Nice guide, den guide skal da printes, har intet temperament, måske kan den hjælpe lidt :9xo

1090T @ 4.0 Ghz
PowerColor 5870 @ 950/1200
Asus Republic of Gamers IV.
Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Corsair 850W

23

torsdag, 20. november 2008, 02:24


Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
#3: Stil kun 1 spørgsmål ad gangen
Lad vær med at fyre en hel kaskade af spørgsmål af på den du taler med. Det er de færreste der kan håndtere det slags, og du ender bare med at få korte og halvhjertede svar fra en forvirret medarbejder, og i værste tilfælde forkerte oplysninger!


Rigtigt god guide!
Jeg kan selv huske fra dengang jeg arbejdede i butik at kunder ofte havde nogle helt forkerte idéer om hvilken opførsel de kunne tillade sig...med manglende løsning af deres problem som følge.

Men jeg syntes måske punkt 3 lige fortjener også at blive vendt til kundens perspektiv. Ikke at jeg er uenig med punktet, det er bestemt en dårlig idé at spørge om 200 ting af gangen. Men det ville nu glæde mig hvis landets kundeservicemedarbejdere blev lidt bedre til at høre efter hvad kunden rent faktisk spørger om.
Mit favoriteksempel er Codan. Hver gang jeg ringer til dem så bliver jeg stillet om til deres Toyota Bilforsikringsafdeling, og det er ligegyldigt om det drejer sig om bilforsikringer eller ulykkesforsikringer...og så har jeg ikke engang en Toyota mere X(

Så mit punkt 1 til callcentermedarbejderne er at de også gerne må tænke selv og ikke bare køre manuskriftet på automatpilot - hør efter hvad folk spørger om og tag den derfra :)


24

fredag, 20. maj 2011, 22:14


Tag udgangspunkt i at personen i kundecenteret, rent faktisk ved noget om det personen udtaler sig om.
Der er ikke meget der er værre for hjælpelysten, end en kunder der mere end antyder, at du alligevel ikke ved hvad du taler om.....


Seneste tests og artikler

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

26

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere
Seneste nyheder

10

Nyt Lian Li PC-V2130 kabinet

Lian Li er klar med et nyt sto
Læs Mere

5

Du kan prøve Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gratis

Square Enix har annonceret, at
Læs Mere

0

EIZO FlexScan EV3237 UHD skærm på 31.5 tommer

EIZO er kommet med en FlexScan
Læs Mere

3

ADATA lancerer ny Premier DDR4 2133 U-DIMM hukommelse

ADATA lancerer i dag Premier D
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.