Medieafspiller

  • Jeg opdagede igår at der er noget der hedder en medieafspiller. Ja jeg følger sgu ikke med i tiden..


    Den type jeg tænker på specielt, er den type der mest af alt er en ekstern HD incl. fjernbetjening og med tilslutninger til TVet så man kan afspille alt direkte på tvet.


    Nogle der har et godt forslag til hvad man skal vælge max 1300. Gerne billigere, men med en "stor" HD kapacitet?


    Men lortet skal virke og ikke resetes hele tiden.


    På forhånd tak for svar, og har du evt et link til priser eller test eller noget jeg skal se så er jeg en glad modtager!

  • Hvad du skal købe kommer jo helt an på dit behov.


    Plextoren har ikke HDMI eller VGA, kan ikke afspille HD-video af nogen art og har ikke netværk af nogen art.


    Alt det og meget mere kan NMT-baserede afspillere som PCH.


    Har du set eller hørt noget om Plextoren eller var den bare billig? ;)

  • Tjaae synes nu det var en god prisklasse også synes jeg størrelsen virker genial.


    Altså at den ser umiddelbart "lille" ud og man nemt kan bruge den som ekstern HD og derefter lige koble den til tvet...


    Også havde jeg lige små 1500 til at brænde af...


    Men det hele kommer fordi jeg så denne artikel i går...


    Artikel


    Men kan godt se det med HDMI, det ville jeg gerne have.
    Men ellers må composite gå an...


    Havde bare ikke set det før i den størrelse, og med at man kunne bruge den så let som ekstern HD, så derfor jeg blev interesseret.
    Men kunne godt tænke mig at vide om den type kan afspille det meste osv.


    EDIT også koster den incl. HD ca. 1.150 kr og med 750gb hd 1.300 med levering.


    EDIT mener naturligvis at jeg må nøjes med Componet og ikke Composite som stinker.. :-)

  • Vil bare lige sige at den popcorn maskine ser fed ud...


    Kan godt være man skulle vente til den falder i pris.. Men er der ikke altid noget nyt?


    Kan godt se mit forslag med plextor mangler lidt, men den er jo også billig.. :-(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kruga
    Vil bare lige sige at den popcorn maskine ser fed ud...


    Kan godt være man skulle vente til den falder i pris.. Men er der ikke altid noget nyt?


    Kan godt se mit forslag med plextor mangler lidt, men den er jo også billig.. :-(


    Problemet med at vente på at ting falder i pris er at man ikke altid ved hvornår (og om) det vil ske. Så man kan "spilde" meget af sit liv på at vente. Og når den så er faldet er der måske kommet noget andet man hellere vil have. Så kan man vente på at det falder.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------