Ny mus - IE 3.0 er stået af - søger noget lign.

  • Hej


    Min IE 3.0 er stået af og jeg skal derfor hurtigt have mig en ny mus. Den skal helst være flad i det minde om IE 3.0. Den må også gerne have en god nøjagtighed i cursoren - også ved høj movement hastighed - noget som IE 3.0'eren desværre ikke har...


    Nogen forslag?

  • jeg har selv næsten lige købt mig en steelseries ikari optical... den yder suverent, ifølge hvad jeg har læst skulle optical være det bedste til fps, hvilket jeg spiller en del, og den er virkeligt præcis, men der er jo også laser udgaven, skal dog ikke kunne sige hvordan den yder, men den yder sikkert også suverent.. optical versionen kan fåes til omkring 270kr cirka inde på edbpriser.dk.. men ellers er der jo også razer deathadder http://www.edbpriser.dk/Produc…71&searchArea=&Soegeord=, desginen minder lidt om ie 3.0 synes jeg

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet 2 gange, sidst af jedimind ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xenon
    Hej


    Min IE 3.0 er stået af og jeg skal derfor hurtigt have mig en ny mus. Den skal helst være flad i det minde om IE 3.0. Den må også gerne have en god nøjagtighed i cursoren - også ved høj movement hastighed - noget som IE 3.0'eren desværre ikke har...


    Nogen forslag?


    jeg har en stort set ny liggende med org. emballage osv. kun brugt 1 - 2 timer
    måske vi kan finde ud af noget?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • tak for svaret :)


    den deathadder der ser god ud og det lyder til at den minder im IE 3.0 - jeg tror jeg giver den et try


    steelseries ikari musen ser ud til at være lidt før "høj" til min smag - ligner også en mus der vejer en del, så det er ikke noget for mig.



    dMITTj - nej tak - jeg tror jeg prøver noget nyt... Købte 2 stk. IE 3.0 her for 3 år siden og de er begge to slidt ned nu - samme fejl - venstre muse-knap begynder at dobbelt-clicke ved enkelt-clicks. Men tak for tilbuddet :)


  • så kan jeg lige tilføje at min ikari er let som en fjer... så nej ikari er ikke tung

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z


  • Mx-revolution var en mulighed, kan klart anbefales

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay


    Mx-revolution var en mulighed, kan klart anbefales


    jeg er meget positiv overfor logitech - deres software er helt i top - men mx musene er lidt for "høje" til min smag :/


    Jeg har bestilt 2 stk. deathadder her igår, så imddelbart bliver det den - medmindre den ikke lever op til minee forventninger

  • evt kig på MS HABU .....deathadder teknologi indvendig, men ms ergonomi udvendigt :) ..har haft samme problem med praktisk talt alle mine logitech mx mus....men den her mus har endnu ikke haft noget problem, og den har nu holdt længere end nogen af mine logitech mus....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    evt kig på MS HABU .....deathadder teknologi indvendig, men ms ergonomi udvendigt :) ..har haft samme problem med praktisk talt alle mine logitech mx mus....men den her mus har endnu ikke haft noget problem, og den har nu holdt længere end nogen af mine logitech mus....


    jeg har haft en habu på et tidspunkt og jeg synes ikke den havde et særligt godt IE 3.0 feel, så den blev sendt tilbage, men tak for input.


    Jeg har modtaget deathadder'en nu og den er næsten en tro kopi af IE 3.0 - bare med meget bedre indmad :D


    Desværre hviler min håndflade ikke helt præcis som på IE 3.0'eren - bl.a. på grund af småting som fordybninger på knapperne til fingrene (er ikke på IE3.0) og en lidt mindre "håndflade-bule" ud til højre på musen, men den er tæt på IE3.0 så jeg må bare vende mig til den. Kan anbefales til IE3.0 folk :)