1

fredag, 30. maj 2008, 02:20

Hejsa, jeg leder efter en som har TDC som udbyder og har en Linksys WRT54G router, hvor opsætningen virker som den skal.

Jeg mangler en step by step guide til hvordan opsætningen skal se ud, bare screenshots af de forskelige sider i routeren. Der er et eller andet galt med min opsætning da den af og til smider forbindelsen mellem router og modem. Forbindelsen mellem mit Wlan kort(bærbar) er stadig tilsluttet, når det sker - det er Vista Home premium på den bærbare - går jeg så ind i Netværks og delings center og klikker på det røde kryds mellem router og Internet, laver Vista en diagnose og imens tilslutter routeren til modemet igen, så kommer Vista og siger at der ikke er nogen problemer.

Min WRT54G er HW ver 7.2 men tidligere udgaver kan sikkert også gøre det:)

Nu er det flere timer siden at den smed forbindelsen, og så lige pludselig sker det igen.

Det er en splinterny router samt et splinternyt Wlan kort - Intel 3945ABG.

Håber der er en der kan hjælpe:)

På forhånd tak:)

JBJ

Live life to the fullest:)

2

fredag, 30. maj 2008, 18:46

Hejsa

nu har TDC jo ikke noget med din router at gøre.
hvis dit modem ellers er trenet op altså der er konstant lys i DSL lampen så er der forbindelse til centralen. kan evt teste den for dig hvis det er.

Du kan evt prøve at resette din router og så sætte den op på ny igen og gør det nu med et kabel første gang, har før været ude for at det smutter over w-lan.

tjæk lige efter om du har den nyeste firmvare i WRT54G Downloads

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Brumbassen" (01.06.2008, 10:11)

3

lørdag, 31. maj 2008, 08:38

Manualen eller linkssys eget site. der er fulde guides, så brug nu selv lidt tid på google!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.