Gaming/Musik Headset??

  • Hey Tweaker....


    Da mit Steelsound 5H V2 desværre har fået en løs forbindelse ved volume knappen så skal jeg have fundet et nyt headset. Det skal bruges mest til gaming og lidt musik.


    Mic er ikke et krav.


    Hvilket ville i mene er det bedste som ligger i samme prisklasse som 5H V2????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Tag noget Sennheiser! :D
    Ellers tag et 5H igen?



    Hvilket Sennheiser skal man kigger efter.... Har også tænk på at købe et 5H igen. Men er da også åben over for andre forslag. Det skal bare være et ordenligt headset så man kan høre hvor fjenden kommer fra. Og gerne i god kvalitet......

  • Kender en mate med PC-161, og det er fandme godt :9xo
    Men hvis du har lidt flere penge tag måske et 165USB, det er kanont

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Jeg har lige købt et trådløst Sennheiser RS120
    http://hifiklubben.dk/produkte…er_rs120_hovedtelefon.htm
    Bruger den ikke vildt meget til gaming, men til musik er det super. Jeg kan rende rundt i hele lejligheden, ja selv ned i butikkerne på den anden side af gaden med den om halsen og stadig høre musik. Er ret glad for det :D Bestem de 700 kr værd, og den kan findes endnu billigere på nettet. Du kan læse lidt anmeldeser, ved der er en på hwt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg har lige købt et trådløst Sennheiser RS120
    http://hifiklubben.dk/produkte…er_rs120_hovedtelefon.htm
    Bruger den ikke vildt meget til gaming, men til musik er det super. Jeg kan rende rundt i hele lejligheden, ja selv ned i butikkerne på den anden side af gaden med den om halsen og stadig høre musik. Er ret glad for det :D Bestem de 700 kr værd, og den kan findes endnu billigere på nettet. Du kan læse lidt anmeldeser, ved der er en på hwt.


    Det ser virkelig lækkert ud.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • og trådløst virker bare eller?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.