Argh Sony DØ!

  • Hvorfor kan min dejlige lækre, strømlinede og kraftige PS3 ikke afspille et fucking PS2 spil?!?!


    Jeg vil bare spille God of War II, men nej nej :pokey:


    Lad os lige kigge lidt på hvad en PS3 kan:


    Afspille CD? - Tjek
    Afspille DVD? - Tjek
    Afspille Blu-ray? - Tjek
    Afspille PS3 spil? - Tjek
    Harddisk? - Tjek
    Overordentlig godt trådløst controller system? - Tjek


    Afspille PS2 spil? - Nej
    What the fuck? 8o


    Det er sgu for langt ude...

  • Vidste du virkelig ikke det? Det har der været meget snak om. Men yeah, du kan tilgengæld hente gamle spil til den, via den der online store. Nogle koster 39,- og opefter.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    vidste det godt inden jeg købte den, men det er jo fucked op at den ikke kan.. det giver jo ingen mening :ph34r:


    Igen...du kunne have købt 60gb versionen.


    EDIT: 60gb'en er dog gået ud af produktion, men kan købes brugt hvis man virkelig gerne vil spille ps2 spil.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Hvor kan man købe 60 GB versionen henne?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Har læst noget om, du kan hente noget hardware hjem til en PS3, Fra Taiwan eller lign, som gør en 40GB mulig at afspille PS1 og PS2 spil, Hæng mig ikke op på det dog! :boxed:


    Mvh Morten

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Har læst noget om, du kan hente noget hardware hjem til en PS3, Fra Taiwan eller lign, som gør en 40GB mulig at afspille PS1 og PS2 spil, Hæng mig ikke op på det dog! :boxed:


    Mvh Morten


    Det kan IKKE lade sig gøre.


    PS. Lam tråd, som egentlig ikke indeholder noget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    Det kan IKKE lade sig gøre.


    PS. Lam tråd, som egentlig ikke indeholder noget.


    Jeg har da fået noget ud af det, at der rent faktisk måske er mulighed for at jeg kan købe noget tilbehør så jeg kan afspille PS2 spil.


    Men undskyld jeg har ødelagt 40 sekunder af dit liv på denne tråd. :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Jeg har da fået noget ud af det, at der rent faktisk måske er mulighed for at jeg kan købe noget tilbehør så jeg kan afspille PS2 spil.


    Men undskyld jeg har ødelagt 40 sekunder af dit liv på denne tråd. :9xo


    Prectar, hvis du vil være venlig at læse igen, så skriver jeg, at det faktisk ikke kan lade sig gøre. EmulatorHardwaren blev fjernet for at skabe en billigere konsol


    og ja, ville også have undskyld, hvis jeg spildte andre mennesker uvurderlige tid...:)

  • køb en ps2?, aldrig sælg sine gamle konsoller?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Sony fjernede Supporten af PS2 game fra 40gb udgaven for at gøre den billigere, da de mente det kostede at den understøttede så man kunne spille PS2 spil på PS3'en. 60gb udgaven har så den feature at når du afspiller et PS2 game på den at den conventer gamet til at blive HD format da PS3 selv kun smider ud i HD Kvalitet.