Underligt telefon problem

  • Hej alle sammen


    Min mor har et rimelig underligt problem med hendes nyindkøbte telefon. Nogle af jer, der har et forslag til sådan en situation? En telefon der ikke virker når man er hjemme - men lige så snart man står i butikken med en medarbejder, virker alting upåklageligt?





    Dette er blevet skrevet til sonofon:



    "Jeg har fornylig købt en Sony Ericsson w880i. Den fungerede i starten upåklageligt.
    Efterhånden fik jeg svært ved at sende sms - telefonen meddeler at afsendelse mislykkedes, dog kan jeg af og til modtage en sms.
    Nu er problemet vokset til, at jeg heller ikke kan foretage eller modtage opkald.


    Imidlertid optræder problemet kun, når jeg er i min lejlighed!!!!!
    Med lidt held kan jeg, når jeg står i mit køkken og presser telefonen op imod øverste venstre hjørne i køkkenvinduet afsende en sms. Dette er ingen vits...
    Sætter jeg sim-kortet over i min gamle telefon har jeg ingen problemer.
    Når jeg henvender mig i Sonofon butikken, hvilket jeg har gjort adskillige gange, fejler telefonen intet. Når jeg er på job fejler den intet. Jeg er efterhånden meget frustreret. Har tænkt på, at skråt over for min ejendom er der sat stillads op, et stort stillads. Det drejer sig tilsyneladende om noget tagarbejde. Kan nogen have pillet en antenne ned?? Eller kører jeg på et forkert net? Eller er der et eller andet galt med antennen i telefonen?
    Min telefon viser altså bare fuldt signal...Jeg håber med denne mail at komme nærmere en løsning på problemet. "


    På forhånd, tak.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af norhart
    hvis problemet kun har været der siden stilladset kom op, så er det nok det der jamme signalet. tror næppe der er blevet fjernet en sender, men mere at stilladset er lige mellem dit hus og senderen


    Kan det virkelig være årsagen? Er der ikke en anden antenne eller noget der kan tage over, eller hvad ved jeg. Bor trods af midt i københavn..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!