comp til max 4000kr med windows

  • hej rødder


    har lovet at finde en billig comp til min lille bror - max 4000kr med windows har fundet denne her http://topdata.dk/product.asp?product=5158&sub=299&page=1 mon ikke der er god nok? han er 12 år gammel - og har en amd2200+ nu...gg


    hvad mener i jeg burde vælge wista eller xp??? den skal bruges i en fam med mine forældre( læs: total nybegyndere) og så en på tolv:)


    håber der er nogle der lige har et par komentare til mig - ved godt at det ikke er et 10000kr spørgsmål :crazyeyes:

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Den maskine virker da ganske fornuftig! Umiddelbart ville jeg nok vælge XP da jeg formoder i skal bruge maskinen meget til spil, og det skal holdes simpelt, men det er lidt en smagssag. Maskinen kan ihvertfald godt klare begge OS'er

  • Den ser fin ud til prisen, ja du kan s'føli sikkert selv samle en der er billigere, men her slipper du for besværet.
    Jeg synes du skulle tage det styresystem som DU har det bedst med, for det lyder som om det er dig der kommer til at hjælpe dem hvis de får problemer med pc'en

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • tak for de hurtige svar - jeg er jo selv xp bruger , så det er nok det jeg vælger - har også hørt om mange problemer med både spil og homebanking osv.... men om de problemer bliver løst af sp1 som hvis er ude allerede nu, ved jeg ikke :O


    men har lige et tillægs spørgsmål: hvad med divx10 som vi jo ikke kan få på xp - er det et problem??


    mange tak for hjælpen - og god weekwend :drink: :dance: :clap:

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    tak for de hurtige svar - jeg er jo selv xp bruger , så det er nok det jeg vælger - har også hørt om mange problemer med både spil og homebanking osv.... men om de problemer bliver løst af sp1 som hvis er ude allerede nu, ved jeg ikke :O


    men har lige et tillægs spørgsmål: hvad med divx10 som vi jo ikke kan få på xp - er det et problem??


    mange tak for hjælpen - og god weekwend :drink: :dance: :clap:


    nej det er ikke et problem, og det kommer faktisk til xp......kan fåes hvis man er beta tester for ms.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    nej det er ikke et problem, og det kommer faktisk til xp......kan fåes hvis man er beta tester for ms.


    okay det blev xp og en 46oo istedet for 5000mzh


    tak for hjælpen

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll


    okay det blev xp og en 46oo istedet for 5000mzh


    tak for hjælpen


    det hedder ik 5000mhz men 5000+ amd har ik lavet en 5000mhz mig bekendt :$