Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 12. november 2003, 22:10

Sidder lige midt i et spil Opposing Forces (HL mod) og pludselig går skærmen ud og musikken går død.... helt kaput... når man tænder skærmen sker der ikk en skid (no signal output eller noget lign... min skærm er en AOC 7VLR 17"....). Det er sket før med mit gamle graffikkort.... men er pisse irreterende... Desuden er den også så småt begyndt at fryse totalt i spil....sammen problem som med skærmen... men bare hvor skærmen stadig er tændt... skide irreterende....

Håber nogen der ka hjælpe... for det er pisse irreterende... !!! X( X( X(

Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?

The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

2

onsdag, 12. november 2003, 22:12

Tjek stikket fra skærmen til gfx ;)

3

onsdag, 12. november 2003, 22:15

helt dum er jeg heller ikk (ivertfald efter hvad jeg selv ka huske)... så self. har jeg tjekket det... !!!!

Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?

4

onsdag, 12. november 2003, 22:16

Min computer "Fryser" somme tider og det er stortset i alle spil, undtagen 2D-spil. Har muligvis fundet ud af at det er mit gfx der bliver en "smule" for varmt... ;(
Ved ikke om det kan være samme problem som dit?

Edit:: Kan da lige sige det er et Radeon 8500 64DDR, så køleren er en lille og sølle metal-køler som er limet fast. Så vil helst ikke tage den af...

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slammand" (12.11.2003, 22:21)

5

onsdag, 12. november 2003, 22:18

Citeret

Originally posted by Ostehaps
helt dum er jeg heller ikk (ivertfald efter hvad jeg selv ka huske)... så self. har jeg tjekket det... !!!!

Hvis stikket ikke er sat i står der på skærmen "no signal" , derfor jeg troede det var det ;)

Prøv at tjekke efter med en finger - kan være køleren ikke sidder ordentligt?

6

onsdag, 12. november 2003, 22:24

det samme har sket med det gamle graffikkort (Daytona Gforce 4 Ti4200)... kan ikk finde ud af hvorfor... skide irreterende især når man endelig er kommet godt igang...

7

onsdag, 12. november 2003, 22:27

Citeret

det samme har sket med det gamle graffikkort (Daytona Gforce 4 Ti4200)... kan ikk finde ud af hvorfor... skide irreterende især når man endelig er kommet godt igang...

Prøvet med en anden skærm?

8

onsdag, 12. november 2003, 22:28

faktisk ikk nej.... men når lyden står af regner jeg ikk med at en anden skærm hjælper...

9

onsdag, 12. november 2003, 22:32

Citeret

faktisk ikk nej.... men når lyden står af regner jeg ikk med at en anden skærm hjælper...

Hvilken PSU bruger du?

10

onsdag, 12. november 2003, 22:37

Aopen H600a 350W

Den fulgte med i kabinettet... så det er lige den eneste info jeg har om det...

har dog godt nok fundet lidt om det... men det ser ikk ud til at være ret meget.... http://www.aopen.nl/products/power/FSP350-60PN(PF).htm

ændret URL.... sku lige en tur ned på alle 4 for at se efter...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ostehaps" (12.11.2003, 22:39)

11

onsdag, 12. november 2003, 23:28

Havde samme problem med mit HELT gamle Voodoo banshee men det var fordi det blev for varmt.
Prøv at tjekke dit kabinet for nogen ledende genstande der måske kunne kortslutte dit grafikkort.
ellers prøv at tjekke dit strømstik for bøjede eller knækkede pins. (bare en ide ) :)

12

torsdag, 13. november 2003, 00:33

Citeret

Sidder lige midt i et spil Opposing Forces (HL mod) og pludselig går skærmen ud og musikken går død.... helt kaput... når man tænder skærmen sker der ikk en skid (no signal output eller noget lign... min skærm er en AOC 7VLR 17"....). Det er sket før med mit gamle graffikkort.... men er pisse irreterende... Desuden er den også så småt begyndt at fryse totalt i spil....sammen problem som med skærmen... men bare hvor skærmen stadig er tændt... skide irreterende....

Håber nogen der ka hjælpe... for det er pisse irreterende... !!! X( X( X(

har samme problem men at min skærm pludselig går i sort har en lille ide` om at det måske kun måske er harddisken der blir for varm og derfor lukker Windowns ned for ikke at skade den har nemlig vandkøling på mit GFkor så jeg tror satme ikke på det er temp på Gpu der blir for varm..... :] men kun et gæt

Battlefield 3 - because i'm worth it

13

fredag, 14. november 2003, 15:28

Citeret

Originally posted by Fladmast

har samme problem men at min skærm pludselig går i sort har en lille ide` om at det måske kun måske er harddisken der blir for varm og derfor lukker Windowns ned for ikke at skade den har nemlig vandkøling på mit GFkor så jeg tror satme ikke på det er temp på Gpu der blir for varm..... :] men kun et gæt

har lige sat min temp måler på under pladen hvor harddisken sidder... og den siger sådan ca. 42 grader konstant... +/- 1 grad... så jeg tror ikk det kan være derfor... men ved det ikke... har ingen anelse om hvor varm en harddisk normal er...

14

fredag, 14. november 2003, 18:54

Citeret

Citeret

Originally posted by Fladmast

har lige sat min temp måler på under pladen hvor harddisken sidder... og den siger sådan ca. 42 grader konstant... +/- 1 grad... så jeg tror ikk det kan være derfor... men ved det ikke... har ingen anelse om hvor varm en harddisk normal er...

hey har nu fjernet noget pasta fra min CPU, Gpu og Chipsæt. Det har givet mig ca. 5grader + at min Vcore er nede på 1.70 igen og den køre bare derudaf.... :D så jeg er glad igen nu.... kan være du skulle gøre det samme og måske enda putte noget helt nyt på af andet mærke end det den er født med....

Battlefield 3 - because i'm worth it

15

tirsdag, 9. december 2003, 08:32

Citeret

http://www.aopen.nl/products/power/FSP350-60PN(PF).htm

tror jeg har fundet synderen ved ikke om det kan være derfor min comp går ned engang imellem om kommer med den latterlige besked (windows has detected and recovered from a device failiure, please save your work and reboot to recover, eller noget lign.) jeg har være ude og søge på google + groups og der siger alt og alle at man bare ska slå agp fast write fra i bios... hvilket er gjordt....

16

tirsdag, 9. december 2003, 15:04

Ostehaps.. - Det samme skete for mig og mit Palit-Daytonati4200 det kort er fuckt up!
Det var fordi blæseren ikke kørte, så tog jeg det ind i butikken, og fik testet det der... selvfølgelig virkede det perfekt derinde. De forklarede mig, at det er fordi nogle modeller er lavet med sådan en presicion at hvis kortet bare sidder en halv mm. slævt eller noget, kommer der ikke strøm til GFXkøleren, den bliver så overophedet. De sagde også at hvis man bare havde kommet til at rykke lidt på comen, kunne det hurtigt have rykket sig lidt, og derfor været i udu.... håber det ka hjælpe, det hjalp for mig at få det af vide, bortset fra en af mine klaphat venner kylte både kortet og kvitteringen ud på hele systemet, da han troede kortet var gået i stykker...have a nice day! :))

Seneste tests og artikler

0

Raidmax Viper GX - Miditower

I dette review skal vi tage et
Læs Mere

0

Antec GX300 - Miditower

Kabinettet, vi skal se på i de
Læs Mere

1

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere
Seneste nyheder

104

Vinderne i 4. advent julekonkurrencen 2014 er fundet4

Vi har udtrukket de sidste vin
Læs Mere

4

Samsung Electronics introducerer 34 tommer OLED skærm

Samsung har teaset en ny 34 to
Læs Mere

0

Seagate på vej med 10 TB harddiske næste år

Seagate har efter sigende plan
Læs Mere

0

Specifikationer ude på Lenovo Yoga 3 11

Der er sluppet specifikationer
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.