Vand i bærbar

  • Hej håber i lige kan give mig et svar da jeg er ret desperat. Også unskyld hvis der er et lignende svar/indlæg..


    Jeg har haft min computer i tasken og så fordi jeg skulle skynde mig så lagde jeg bare hurtigt en vandflaske ned i.. Så 2-3 min efter finder jeg ud af der er vand i hele min taske og hiver min bærbar op.. Der røg vand ud af den men den kunne godt tænde så jeg lagde den ind i min trøje og cyklede hurtigt hjem...


    Da jeg så kom hjem åbnede jeg den og så var noget af skærmen normal, men ikke den hele.. Der var kommet vand i skærmen.. Nu har jeg tørret den i en time snart og også føntørret den og lige åbnet den et par steder for at tjekke om der var vand i. Den virker fint nok og der kommer lyde og sådan noget men skærmen er helt sort.. Har i nogle tips eller andet for er lidt på bar bund om hvad jeg skal gøre ? Mvh Henriette ..

  • Hvis det er en zepto med tilvalgt forsikring, dækker den.. Hvis duhar en forsikring på den, så prøv at se om den dækker..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Darkraver109
    Jeg ville ønske at HW Kunne tåle Væske :roller:


    Det kan det også godt, hvis du bare lader være med at tænde for det før det er tørt - dvs vent min. 2-3 døgn!!


    Der har efterhånden været en del lignende tråde på det seneste, og samtlige har lige skulle tænde for at se om der var sket noget. Det er det DUMMESTE man kan gøre hvis der er kommet vædske i. Maskinen skal tørre først, eller risikerer man at ødelægge maskinen ved at tænde den!!!


    /ask

  • prøv og skild din bærbar ad i atomer og sæt delene til tørre i en uges tid og saml den igen.


    så burde du få liv i den

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia
    prøv og skild din bærbar ad i atomer og sæt delene til tørre i en uges tid og saml den igen.


    så burde du få liv i den


    Det tror jeg han har forstået :pokey: