Samlet nye PC

  • Jeg startede min PC og alt fungere sådan set perfekt, og siden det er min første gang jeg selv samler, blev jeg i tvivl da jeg smed PSU Kassen ud, der stod følgende
    Jeg har version 520Watt!
    [Blocked Image: http://xtreview.com/images/psu-corsair_02.gif]


    Så jeg tænkte om der er forskel hvilke huller bag på jeg bruger? Der er 5 stik med 5 der stikker ud, og 2 indgange med 6 (3 over hinanden) Og det passer jo med de 7 som vist på billedet. er der forskel hvilke jeg bruger eller om PSU selv finder ud af at give korrekt mængde strøm, fordi vil da gerne have at etc Grafikkort får optimalt strøm og ikke evt en 3.3v - når den kan få 12V og mere watt :razz:


    Dette spørgsmål lyder måske fuldkommen idiotisk for mange af jer, men jeg blev i tvivl!


    Tak på forhånd :rules:

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

    Rettet en gang, sidst af sENITY ().

  • Ja . Hvis det ikke var der ville der sikkert være et stort klistermærke hvor der stod WARNING ;)

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Yep, der står heller ikke noget med hvad der er hvad fks :crazyeyes:


    Det var bare fordi det passede så godt sammen, 7 Bag på, og 7 forskellige typer DC Output, men ja .- var også ret sikker på det hele sad ordenlig :D Men det gør jo ikke noget at være på den sikre side, også første gang jeg selv bygger 8)


    Men mange tak Simon :cheers:

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W