Numre fra N73 til N95-2

  • Hvad gør jeg? Skal have mine numre fra N73 over på min N95-2. Kan ikke overføre til simkort, da der er over 200 kontakter.
    Der må være en nem løsning? :)

  • Hvis du har noget bluetooth på computeren, er det da vel bare at ligge snavset der hen, og derefter hen på den anden.
    Ellers har du vel de kabler som fulgte med.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Du kunne vel også bare overføre numrene af 2 gange? overføre så mange som muligt til sim kortet, lig dem over, slet dem fra simkortet og lig resten ned og gentag?


    Ellers kan jeg ihvertfald med min N82 eksportere og importere kontakter via Nokia's medfølgende Pc Sync software. Om N73 kan bruges med det ved jeg ikke, men måske værd for dig at undersøge?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Du kunne vel også bare overføre numrene af 2 gange? overføre så mange som muligt til sim kortet, lig dem over, slet dem fra simkortet og lig resten ned og gentag?


    Ellers kan jeg ihvertfald med min N82 eksportere og importere kontakter via Nokia's medfølgende Pc Sync software. Om N73 kan bruges med det ved jeg ikke, men måske værd for dig at undersøge?


    Du kan ikke bruge N73 backup til N95 åbenbart? Den vil i hvert fald ikke.
    Hvis jeg overfører til Simkort, så fucker den det op, da de står i efternavn og fornavn? Så må jeg bare gøre det, og så redigere navnene :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hvis du har noget bluetooth på computeren, er det da vel bare at ligge snavset der hen, og derefter hen på den anden.
    Ellers har du vel de kabler som fulgte med.


    Hvordan skulle jeg ligge kontakter over på min pc, via bluetooth? :)