6 pin - 8 pin

  • Jeg står og mangler 2 stk 6 - 8 pin konverter til Pci-e strøm.


    Nogen der ved hvor man kan købe det henne løs ?

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • uhh :clap:


    Evt. danske webshops ?

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Synes ikk rigtig jeg kan finde nogen men de følger jeg med til nvidias grafik kort.
    du behøver ikke bruge 8 pins med mindre du vil oc i ati´s kontroldpanel.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

    Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().

  • Der var ikke nogen med til mit 9800X2 men jeg har det på min psu. Og jeg ha heller ikke set det i en dansk webshop. Lidt surt. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Som baloo siger så fulgte det heller ikke med her. 2 stk xfx følger det ikke med. Der fulgte 2 molex til 6pin konverter.


    Det skulle vidst heller ikke følge med inno 3d kort.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Sikkert fordi de ikke regner med man har en gammel psu når man køber sådan et nyt og strøm slugende kort

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Sikkert fordi de ikke regner med man har en gammel psu når man køber sådan et nyt og strøm slugende kort


    så en corsair Hx620 er en gammel psu fordi den kun har 2x6 pins?


    den holder vidst ikke helt

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen


    så en corsair Hx620 er en gammel psu fordi den kun har 2x6 pins?


    den holder vidst ikke helt


    Hvis du køber den PSU nu, skulle der også gerne følge 8-pins stik med.
    ...desuden kan du så vidt jeg husker få tilsendt dem ved at skrive til Corsair ;)

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ciric


    Hvis du køber den PSU nu, skulle der også gerne følge 8-pins stik med.
    ...desuden kan du så vidt jeg husker få tilsendt dem ved at skrive til Corsair ;)


    ja det kan du sagtens få, hvis du betaler fragten fra usa som vidst var i nærheden af 100kr for noget som burde have fulgt med fra start af :(

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Sikkert fordi de ikke regner med man har en gammel psu når man køber sådan et nyt og strøm slugende kort


    Er sikker på du har ret nye psuér i dag har for det meste 8pin stik på. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate