PS3 virker ikke på normal fjernsyn med Scart-stik

  • Hej.


    Det er muligt det ikke lige har så meget med hardware at gøre, men vidste ikke hvor jeg skulle placere denne tråd.


    Jeg har lige lånt min brors PS3, men kan ikke sætte den til mit fjernsyn. Han plejer at køre med HDMI kabel, og jeg bruger bare normal scart stik. Den kan godt finde signalet, men der er intet billede, og meget lav lyd. Jeg har prøvet med to forskellige scart-stik og på to forskellige fjernsyn.


    Nogen der har en ide om hvad det kan være?


    På forhånd tak.

  • Havde selv samme problem med en vens ps3 der hverken ville vise billed eller lyd på mit crt tv eller min lillebrors lcd - begge var igennem scart.


    Fandt aldrig en løsning, men vil gætte på at PS3'eren ikke kan forstå at du har skiftet til en ikke-hdmi fremviser.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Erd er ikke noget med at maskinen skal "resetes" en gang ved at trykke og holde et par sec. på et par knapper på selve maskinnen?

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Erd er ikke noget med at maskinen skal "resetes" en gang ved at trykke og holde et par sec. på et par knapper på selve maskinnen?


    Jo.. Mener du skal holde resetknappen inde i 5-10 sekunder eller sådan..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • ellers er der en guide med nogle tryk man skal lave med controlleren så skifter den interface fra HDMi til scart

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.