Business mobil

  • Altså, personligt er jeg ikke meget for telefoner.. de er for langsomme, og der er alt for begrænsede muligheder. Sådan en Business mobil vil måske hjælpe lidt på det, men vil stadig hellere købe noget hvor man får mere for pengene, end bare noget der er transportabelt.


    Men ja, hvis du er business-man er det vel næsten unormalt ikke at have en :D


    EDIT: ahh, om det var MULIGT at købe den, jeg forstod det om det ville være en dum idé at købe en business phone :D ... my bad

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

    Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Den "billige" er bare uden moms og hvis du ikke har en virksomhed kan du ikke købe den.


    Vrøvl? Mobilbusiness er blot en søgemaskine der viser priserne uden moms. Som privatperson bestiller man blot som sædvanligt og får lagt momsen oveni.


    Og der er ikke noget specielt "business" over telefonerne: Hvor meget "business" er der over en Nokia 1600?


    Så fordi man finder en telefon under Mobilbusiness betyder det ikke at den af en eller anden grund kun kan benyttes af "forretningsfolk".


    Ret mig hvis jeg på nogen måde tager fejl (links).


  • det er da ikke noget vrøvl, det er jo fuldstændig lige meget hvilken søgemaskine han har fundet mobilen på, han spøger om han kan få den uden moms og det kan han ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    det er da ikke noget vrøvl, det er jo fuldstændig lige meget hvilken søgemaskine han har fundet mobilen på, han spøger om han kan få den uden moms og det kan han ikke.


    Well, det kommer an på hvad man svarer på:


    Er det "kan jeg få den til den pris" er svaret nej.


    Er det et svar på "og hvis du ikke har virksomhed kan du ikke købe den" er svaret jo - med momsen lagt oveni.


    Det er et spørgsmål om at formulere sig korrekt og fuldstændigt, så jeg giver mig 50%