Computersalg.dk - Langsomme?

  • I fredags bestilte jeg et Asus P5K AiLifestyle Series bundkort samt et Inno 3D 8800GT gfx.
    Jeg fik først en bestillingsoversigt hvor der står en forventet leveringstid på 1-3 dage. Dernæst følger en ordrebekræftelse hvor der står at min ordre kan leveres onsdag d. 16 dvs. i går.
    Jeg har så ikke modtaget nogen pakke og jeg ville lige tjekke T'n'T på deres hjemmeside og der står at min ordre stadig er under ekspedition - How?


    Både bundkortet og grafikkortet står til 1-3 dages leveringstid, det samme stod der i min bestillingsoversigt. Og der er stadig ikke sket noget? Det gode er så at de ikke har trukket pengene endnu, der er slet ikke sket noget. Er de taget på ferie eller lign. ?

  • Min erfaring er, at sådan noget desværre sker engang imellem. Oplevede noget lignende med B.J. Trading, hvor jeg burde have fået alle varer inden for en uge. Der gik så 14 dage, fordi der var sket en fejl i deres lagerstatus. De beklagede dog meget, og gjorde også en indsats for at få ordren ud af vagten. Prøv evt. at kontakte dem, og hør hvad de siger til deres forsvar.


    Ps. husk at bedømme forhandleren i oversigten her på siden.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300