EVGA 680i problemer :/ HJÆLP HJÆLP

  • Jeg har det problem at min computer simpelthen ikke kan starte når jeg trykker start :/


    Jeg har:
    KØLING: Thermaltake Bigwater 335 / Alm cpu fra Coling
    CPU: Intel Core 2 Duo E4300 1.8GHZ
    RAM: 2GB DDR2 Corsair 800mhz
    GFX: GeForce 8400GS
    Bundkort: EVGA 680i SLI
    Strømforsygning: Corsair 550W


    Kan simpelthen ikke få gang i den.
    Når jeg tænder min skærm så står der Ativate PC or check signal cable.
    Så har jeg prøvet at skifte skærm og den siger det samme så det er ikke signal cable :/
    Jeg forstår det ikke altså den starter fint op med køling og det hele og kan hører det hele arbejder også hard disk og cd-rom drev.
    Kan det være en fejl på EVGA 680i SLI??
    Det er somom den starter men ikke viser noget billed på min skærm :(/////



    MEGET KED AF DET VÆR SØD OG HJÆLPE KAN OGSÅ RINGE TIL JER HVIS I STIKKER MIG ET NUMMER SÅ JEG KAN FÅ FIXET DET HER :/

  • har du tjekket om der er strømstik i GFX og evt. vende stikket til tænd og sluk knappen på bundkortet, har selv været ude for at vende den forkert så jeg ik kunne starte computere, men så vender man den bare så virker det :clap:

  • man kan altså ikke vende ledningen til tænd knappen forkert.


    phreak


    har du husket alle strøm stik på bundkortet


    der er 2 eller 3 fordet meste kun 2


    prøv at pil den ene ram ud af maskinen.


    virker det stadig ikke så så piller du den der sidder tilbage ud og sætter den anden i,


    virker den stadig ikke. så prøv at tag begge ud så skulle maskinen gerne komme med en lang hyle tone, hvis du har monteret den lille pc speker.


    prøv evt at se på xfx´s hjemme side om dit bundkort understøtter din cpu og fra hvilken bios version.