Det rigitge kabinet til mig

  • ja ja, uheldig som jeg er så har jeg desværre skulle bruge de penge jeg havde på andre ting.


    så jeg vælger at tage et par ting ad gangen så jeg starter med Kabinettet.


    jeg har pt et micro ATX agp mobo.


    så kabinettet skal kunne "holde" både micro og alm ATX, samt køle godt,


    og er selv kommet frem til disse


    Antec Nine Hundred
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=250311



    NZXT HUSH Classic Series
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=384836


    men hat i noget bedre sig frem, pt har jeg to Harddiske og en dvd afspiller regner med at den nye com skal have en dvd brænder mere og evt en til harddisk.


    samt have plads til evt ændringer, så jeg ikke bare fyre 700 kr af på ingenting :)

  • nzxt er noget billigt plastic generelt, men deres opbygning i kabinetterne er egentligt ret gode...antec er dog i en helt anden klasse..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Antec 900 er rigtig nice. Dog kan det lidt tricky med kabelføring, da der ikke er nogen huller så man kan føre kablerne om bag mobo. Derudover holder det ved det lover, køling. Men hold blæserne på low, ellers kan de godt larme en del, udover 220mm blæseren. Selv på max siger den næsten ingenting og skubber over 100CFM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nzxt er noget billigt plastic generelt, men deres opbygning i kabinetterne er egentligt ret gode...antec er dog i en helt anden klasse..


    Er nu ikke enig i dig med at nzxt's kabinetter er af plastic..
    Ja det er nogle ting som der er plastic ligesom mange andre kabinetter. Synes nu mit Nzxt Zero er af god kvalitet og meget let af et tower kabinet af være grundet alt ud over fronten er alu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Er nu ikke enig i dig med at nzxt's kabinetter er af plastic..
    Ja det er nogle ting som der er plastic ligesom mange andre kabinetter. Synes nu mit Nzxt Zero er af god kvalitet og meget let af et tower kabinet af være grundet alt ud over fronten er alu


    det er muligt de også laver nogle gode modeller, men dem jeg har set er billigt plastic, skarpe kanter der er skåret lidt skævt osv..men rart at høre at kvaliteten er blevet bedre.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • efter jeres lille snak så lyder det til at antec er bedst, og umiddelbart er det os den jeg selv er mest lun på da min computer står så der ikke rigtig er mellemrum mellem siden samt bag og væggen


    og mit nuværende kabinet, kan ikke klare det, da mit hardware bliver 53 grader bare computeren står og kører :boxed: :ph34r: