Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 14. april 2008, 16:47

Hej håber i kan hjælpe er helt forvirret og lost i denne verden af digitale udtryk selvom jeg betegner mig selv erfaren i de ting.
har et 2 år gammelt Philips Plasma tv på 42" som er HD - Ready!
Har følgende indgange i den :
2 scart i under siden
1 tilslutning til PC med indgang til lyd ved siden af
Tv signal indgang
i siden:
lyd udg
tilslutning med de 3 farver (gul rød og hvid)
SPØRGSMÅLET
købt en PS3 og fik en HDMI - HDMI kabel med, problemet er har ikke en HDMI indgang i tvet
PS3 tilsuttet via den indgang men omme bag ps3'ern sidder den ikke i HDMI udgangen men den normale..
nogen der har et bud? hvad skal jeg gøre ... PLZ
MVH
Ahmed

Hammurabi Code
...Code Of Law...

2

tirsdag, 15. april 2008, 08:26

EVT nogen der vil bytte med mig? til et kabel jeg kan bruge til at vise HD Billeder... jeg har en HDMI kabel tror det er han - han stik eller også bare HDMI - HDMI :-)

Hammurabi Code
...Code Of Law...

3

tirsdag, 15. april 2008, 12:12

Er der ikke component i fjernsynet?

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

4

tirsdag, 15. april 2008, 13:03

hvis du mener den indang jeg har i siden med 3 forskellige farver og så er der i øvrigt an av indgang den der lille runde indgang.

Hammurabi Code
...Code Of Law...

5

onsdag, 16. april 2008, 08:45

jeg har lige købt sådan en den side med store hoved den har jeg i min tvi bruger den allerede til at køre min bærbar på så det må være min DVI indgang hehe så det bliver bare spændende om den s HDMI HDMI kabel jeg har passer i den lille ende i billede der og så bag om PS3'eren..

SpørgsMÅL.... er det nu hvad folk kalder DVI? altså den side på billedet der skal side på tv siden?

Hammurabi Code
...Code Of Law...

6

onsdag, 16. april 2008, 08:52

Den brede ende af det stik du har købt dig der (har et selv også, genialt) er DVI ja :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

7

onsdag, 16. april 2008, 09:37

fedest.. så glæder jeg mig til at få den hjem og se om den hdmi - hdmi kabel passer i begge ender ..

Hammurabi Code
...Code Of Law...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.