Zepto problem - Igen!

  • Nu er jeg altså ved at være træt af den "Crapto" jeg har. 2To gange har den været til reperation, og nu er den altså gal igen.


    Når jeg skal tænde min computer, så tænder den fint nok, udover at blæseren kører på fuld tryk ... men der er absolut intet at se på skærmen. :rolleyes:
    Har prøvet med batteri, uden batteri og med begge dele, men samme resultat.
    Efter ca. 2000 forsøg kommer skærmen endelig til live. Slukker man den igen er det samme tur rundt.


    Har en Zepto 6625WD.



    Nogle der ved hvad jeg kan gøre, eller har prøvet noget lignende? Skal til eksamen om to uger, så er lidt nederen over det her. :boxed:

  • Hmm..


    Når den laver nummeret pil strøm fra og batteri fra. Hold tændknappen inde i et minut. Monter ny igen batteri og strøm og start igen ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    lyder mystisk .. Men bare det virker :)


    Hvorfor er det sådan?


    Jeg skal ikke kunne sige, om det virker for dig ;)..


    - Men det er noget med noget strøm et eller andet sted, der får computeren til at misforstå et eller andet, og den eneste måde, man kan få strømmen ud på er ved den der metode :).. Har været ude for et en 15-20 gange :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Det virker til dels, men stadig super træls :/


    - Har snakket med zepto support og de siger at følgende kan være årsagen:


    • Fejl i strømforsyningen, der kommer simpelthen ikke strøm nok nogle gange.
    • Fejl i rammene. Computeren booter forskelligt fra ramblok til ramblok, og hvis der er fejl på én af dem skal man reboote til den booter på den anden
    • Fejl på motherboardet


    Der er oprettet en sag på den, så må låne en computer til eksamen :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hmm..


    Når den laver nummeret pil strøm fra og batteri fra. Hold tændknappen inde i et minut. Monter ny igen batteri og strøm og start igen ;)


    Må jeg vist også bruge så, for jeg har også problem nogle gange når jeg har sat mit 12 cellers i, så kommer der intet på skærmen, så inden jeg sætter det i må jeg vist bare holde tænd knappen inde..
    Må lige prøve det:))


    Mvh Mads :T

  • Nu ved jeg ikke lige hvornår din er fra, men der var en sending 6625 med defekte bundkort fra december måned og det var lige netop det problem med at den ikke ville starte.