• Halløjsa og godaften på en dejlig søndag :D


    Min MX600 mus er ved at være død og leder efter en anden.
    En af knapperne er gået i stykker på frem og tilbage til internettet så den konstant sider og skifter side selv og det er til at få lange løg af i længden :T


    Har som sådan ikke nogle speciele krav men ser gerne den er uden hale da jeg ikke er en "rigtig" gamer :D


    Det vil være et stort plus hvis den have en batteri stand hvor man bare pytter den i når man slukker pc'en så den lader selv. Har godt nok skiftet batterier mange gange nu og er ved at blive træt af det.


    Nogen gode forslag :idea:


  • En MX1000 er et fantastisk bud, har den selv... dog er batteriet nu, efter lidt over 1 år, begyndt at løbe hurtigt ud, selvom den bliver ladet op hver dag..
    Men ellers er det en super mus :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • MX revolution...


    den labreste (ved sq ikke om det er et rigtigt ord...) smukkeste og bedste mus i hele verden

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Nu har vi et mus og tastatur sæt nede i klassen til vores smartboard og det er en MX1000 mus og synes ikke så godt om den. Jeg kan ikke rigtigt holde rigtigt på den og den føles ikke rigtig til mig :crazyeyes:
    Havde også valgt den hvis det ikke var fordi jeg holder elendigt på den.


    Det er også lidt det samme med en MX revolution den føles ikke rigtig i hånden af en eller anden mystisk grund. Har en kammerat som har den og har spillet med den. Fik ondt i hånden af at bruge den :(

  • tjae hvis det skal være trådløs kan jeg anbefale logitech G7 har selv haft en i længere tid og den er med 2 genopladelige batterier, hvis ikke trådløs, har jeg læst meget godt om steelseries ikari, selv bruger jeg pt. logitech G5 det er også en utroligt lækker mus synes jeg.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Er den ikke med hale??
    Men hvordan er den ellers??
    Efter hvad jeg har hørt er det kun nogle som synes den er god :boxed:


    Jo det er med ledning, min fejl.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Det er som sådan ikke et problem at den har en hale synes bare det er rart at der ingen ledningen er på mit bord :D


    Det er det skam også, men når du så lige pludselig ikke har mere batteri tilbage, vil du ønske du havde en ledning :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Nu har jeg været ved at kigge lidt på tingene og er kommet frem til at det skal være en af dem her.


    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=417233


    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396695


    http://www.microsoft.com/hardw…oductdetails.aspx?pid=092


    http://www.microsoft.com/hardw…oductDetails.aspx?pid=100


    Hvilken en vil være det bedste køb?
    Har prøvet både Habu og sidewinder musen og de passer kanont til min hånd :D

  • har selv habu og tekniske er den lige så god som enhver anden razer..nok fordi indmaden er derfra :D ...den går heller ikke nemt istykker...jeg tester mus ret hårdt :D ...og som du selv har prøvet ligger den godt i hånden..sideknappernes position kan også flyttes hvis de ikke ligger helt godt..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.