1

lørdag, 5. april 2008, 13:47

Har et problem med min skærm. hver gang jeg skal spille et spil f.eks. elma, hitman eller Alien vs predator og den slags, kommer der en fejlmeddelelse eller hvad det hedder. nogen der ved hvad det skyldes ? jeg har en IBM fladskærm.

2

lørdag, 5. april 2008, 14:08

Tjaa... Hvis du nu skriver hvad der står i den fejlmeddelse, så kan det være, vi har en chance for at hjælpe dig... ;)

3

søndag, 6. april 2008, 06:04

hvis fejlmeddelelsen er i et Windows-agtigt vindue, så er det næppe skærmen, derimod hvis det er i skærmens eget OSD, så er det skærmen....

anyways, så enten skriv hvad for en fejlmeddeleslse det er, eller tag et screenshot

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

4

søndag, 6. april 2008, 16:21

billedet er for stort ?

5

søndag, 6. april 2008, 17:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af L4sse-m
billedet er for stort ?

Hvilket billede?
Dit screenshot?
Eller er det fejlmeddelelsen der siger at billeder er for stort?

6

søndag, 6. april 2008, 20:12

ja mit screenshot ?
i fejlrapporten står der :

Elma.exe har fundet en fejl og afsluttes. vi beklager ulejligheden.

Hvis du var midt i noget, har du muligvis mistet de oplysninger du arbejdede med.

7

mandag, 7. april 2008, 14:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af L4sse-m
ja mit screenshot ?
i fejlrapporten står der :

Elma.exe har fundet en fejl og afsluttes. vi beklager ulejligheden.

Hvis du var midt i noget, har du muligvis mistet de oplysninger du arbejdede med.

det er ikke skærmen så.... det er elma(.exe) der fucker.... men du kan altid prøve at update forskellige drivere (gfx,lyd,mobo m.m)

Windows er desværre lidt kræsen med at give for mange oplysninger... og dem man får kan man bruge til hat.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

8

mandag, 7. april 2008, 15:15

i "ALien vs predator 2" kommer denne besked. nogle der ved hvad det kan skyldes ?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.