Saitek Cyborg Keyboard

  • Da jeg fornyligt vandede mit G15 med lidt Pepsi.. er jeg på udkig efter et alternativt.


    Jeg kiggede først på det nye G15, hvilket ser meget fornuftigt ud..men så faldt jeg over Saitek Cyborg Keyboard, det ser også ganske ok ud.. men jeg kender ikke nogen som har et, så jeg ville hører om der er nogen som har erfaring med det? Det koster stort set det samme som et nyt G15.


    På forhånd tak!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Har godt set det oppe på mit arbejde og det er ikke lige min smag :crazyeyes:
    Kender ikke til saiteks kvalitet men vil da skyde på at det bedste køb vil være det nye G15


    jeg har et saitek eclipse version 2.. og det holder endnu. og deres kvalitet af taster er genialle.. ingen fejl ingen larm...


    men ved ikke med det der tastatur, ser lidt sjowt ud.. men Denully har et Eclipse 2 og det er nizzle dizzle

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Warhead
    Tak for svarene .. har kigget lidt rundt omkring for at finde en forhandler, men umiddelbart viser det sig at keyboarded først udkommer d. 19 april?.. :/


    jeg fik mit fra USA :D hehe men jeg ved ikke med hensyn til hva du har af forbindelser der ovre.

  • bestilte det via amazon omkring den 3-5 februar og de skulle have været her den 17 februar men er blev delayed til den 26 april :0 kan ikke vente med at få det, skal nok give et grundigt review af det når jeg får det i mine hænder :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af butji
    bestilte det via amazon omkring den 3-5 februar og de skulle have været her den 17 februar men er blev delayed til den 26 april :0 kan ikke vente med at få det, skal nok give et grundigt review af det når jeg får det i mine hænder :)


    det lyder sku godt :) glæder mig til at læse det

  • endelig er det afsendt :) ^^


    Your order #XXX-XXXXXXX-XXXXXXX (received 05-February-2008)
    -------------------------------------------------------------------------
    Ordered Title Price Dispatched Subtotal
    ---------------------------------------------------------------------
    Amazon.co.uk items (Sold by Amazon EU S.a.r.L.):


    1 Saitek Cyborg Keyboard (PC) £63.83 1 £63.83


    Shipped via Deutsche Post World Net (estimated arrival date: 09-May-2008).


    yay kan næsten ikke vente :)