Strømspare Stik kontakter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Prøvet at kontakte leverandøren ? :) Ser nu ganske smart ud må jeg indrømme


    ja har jeg overvejet.. for det harald nyborg virker lige for billigt til min smag..

  • det burde være muligt at finde en der sælger den dyrere.


    men hvorfor ikke en fjernbetjent afbryder der lukker for alt når du trykker på knappen, når du nu vil slukke.


    man kan også slukke gruppen på eltavlen for at være helt sikker, det plejer at virke 100%

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    det burde være muligt at finde en der sælger den dyrere.


    men hvorfor ikke en fjernbetjent afbryder der lukker for alt når du trykker på knappen, når du nu vil slukke.


    man kan også slukke gruppen på eltavlen for at være helt sikker, det plejer at virke 100%



    det er også det jeg ønsker..


    jeg har snakket med leverandør og de var super flinke og forklarede mig alle de ting jeg skulle vide..



    så nu skal jeg ud og have 2 af de her pakker, med 3 stik og en fjernbetjening :)

  • inden du køber noget så har jeg set et sæt hvor at man netop kan styre hele huset med en central fjernbetjening. Det var et elselskab der solgte dem. Jeg kan bare ikke huske hvilket et. Man kunne så udbygge systemet efterhånden. jeg mener prisen lå på 3000kr for start kittet.


  • noget du vil dele med gruppen så andre også ved hvor de kan købes ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    noget du vil dele med gruppen så andre også ved hvor de kan købes ?


    jeg kan dele mailen han sendte mig :D







    som jeg så snakkede med ham om i telefonen så ønsker jeg kun strøm forbrugs måleren og 2 pakker af de fjern btjeninger.. og de er uafhængig af hinnanden.


    grunden til jeg ikke ønsker de andre, er fordi jeg har f.eks et anlæg på samme stik som min computer og hvis jeg slukker computer så skal mit anlæg ikke slutte og de samme ting med tv'et.. ellers er det smart nok :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    inden du køber noget så har jeg set et sæt hvor at man netop kan styre hele huset med en central fjernbetjening. Det var et elselskab der solgte dem. Jeg kan bare ikke huske hvilket et. Man kunne så udbygge systemet efterhånden. jeg mener prisen lå på 3000kr for start kittet.


    har du noget link eller lign?