HD-tv til max 6000,-

  • Ja det fu***** l**** firma til overclockers.co.uk kræver at jeg sender kopi af mit kører kort og bekræfter adresse fra banken af, før at de vil sende mig den samsung LE32R87BDX jeg ellers havde bestilt til 4200 inkl. fragt - fin pris ellers.


    Så nu står jeg i den trælse situation at jeg skal bestille et andet og meget dyere i danmark ked


    Jeg har vil absoult max give 6000 for sådan en "32 og gerne under.


    Jeg skal primært bruge den til at spille Xbox 360 og PS3 på og blu-ray film.
    Den skal også bruges lidt til alm. TV, men jeg ser meget lid tv (30 min om dagen) så den behøver ikke være killer analog.


    Jeg kræver mest at den har et super billed i HD og et "ok" billed i analog tv.


    Jeg har max 6000 som nævnt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    det er mega besværligt ved iøvrigt heller ikke engang hvordan man rekvirere de ting de kræver ud over kører kortet!


    Tja det er jo op til dig. Det skal jo kun gøres én gang og hvis du har en scanner, så tager det jo kun lige 10 min at ordne. Det er vel besværet værd hvis der er penge at spare....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja det er jo op til dig. Det skal jo kun gøres én gang og hvis du har en scanner, så tager det jo kun lige 10 min at ordne. Det er vel besværet værd hvis der er penge at spare....


    Kan du så fortælle mig, hvordan jge får fat i de papirer de vil have.


    Mangler af følgende en da jeg har mit kørerkort;


    1 - Bank statement showing address and within last 3 months.
    2 - Credit card statement showing address and within last 3 months.
    3 - Utlity bill showing address and within last 3 months .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Kan du så fortælle mig, hvordan jge får fat i de papirer de vil have.


    Mangler af følgende en da jeg har mit kørerkort;


    1 - Bank statement showing address and within last 3 months.
    2 - Credit card statement showing address and within last 3 months.
    3 - Utlity bill showing address and within last 3 months .


    Du har vel en bankopgørelse, el-regning eller ligende liggende ?


    Dengang jeg var gennem samme mølle brugte jeg vist bare et billede af mit visa-kort der lå ved siden af en lønseddel så vidt jeg husker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Du har vel en bankopgørelse, el-regning eller ligende liggende ?


    Dengang jeg var gennem samme mølle brugte jeg vist bare et billede af mit visa-kort der lå ved siden af en lønseddel så vidt jeg husker.


    er det nok?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam


    er det nok?


    Åbenbart da jeg har handlet hos dem en del siden da.
    Men de som de vil have er jo også kun én af de 3 ...
    Hvis du har en mobilregning liggende med dit navn på i hjørnet, så kan den vel også godt bruges.
    Det er vel vigtigere at det er dit navn i hjørnet frem for hvad regningen/opgørelsen/sedlen drejer sig om ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Okay, hvor lang tid gik der før de godkendte det?


    Så vidt jeg husker, så gik der vist et par dage. Lidt surt man skal igennem den mølle, men det er jo heldigvis kun én gang og ikke hver gang man vil handle hos dem.


    Pusigt nok så skulle jeg ikke gennem den "godkendelses-mølle" da handlede hos dem sidste gang for et par ugers tid siden. Der brugte jeg mit mastercard istedet for mit VISA da jeg ikke gad at rejse mig. Kunne ikke lige huske koden til min gamle bruger på OcUK (og har skiftet email siden), så oprettede en ny ... og brugte det mastercard (som jeg aldrig har brugt hos dem før - og jeg har fået ny adresse siden jeg handlede hos dem sidst - og som sagt også ny email) ... og intet skulle "godkendes" ... underligt ? - eller er de røvligeglade når det kommer til mastercard ? :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Så vidt jeg husker, så gik der vist et par dage. Lidt surt man skal igennem den mølle, men det er jo heldigvis kun én gang og ikke hver gang man vil handle hos dem.


    Pusigt nok så skulle jeg ikke gennem den "godkendelses-mølle" da handlede hos dem sidste gang for et par ugers tid siden. Der brugte jeg mit mastercard istedet for mit VISA da jeg ikke gad at rejse mig. Kunne ikke lige huske koden til min gamle bruger på OcUK (og har skiftet email siden), så oprettede en ny ... og brugte det mastercard (som jeg aldrig har brugt hos dem før - og jeg har fået ny adresse siden jeg handlede hos dem sidst - og som sagt også ny email) ... og intet skulle "godkendes" ... underligt ? - eller er de røvligeglade når det kommer til mastercard ? :razz:


    Tja synes bare det er et l**** system for at sige det ligeud. Det er mega besværligt og træls - specielt de først finder ud af det 4 dage efter man har lagt ordren (fredag).


    Har tidligere handlet hos dem (flere år siden) og der var ingen problem :(

  • tjae de gider vel ikke have en masse fuskere der bestiller vha stålne dankort osv....det forstår jeg nu godt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • De beder kun om det for at beskytte deres kunder, Play.com gør det samme ved en stor ordre.


    Og til det med de har hævet, er du sikker på de ikke blot har reserveret pengene?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    De beder kun om det for at beskytte deres kunder, Play.com gør det samme ved en stor ordre.


    Og til det med de har hævet, er du sikker på de ikke blot har reserveret pengene?


    Altså når der står hævet xx pund til kurs xx på min visa konto så vil jeg mene de er ret meget trukket.

  • Jeg scannede mit sygesikrings kort sammen med mit visa kort og smed det afsted med fax det var godkendt samme dag og tog sgu ikke mange minutter.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    tjae de gider vel ikke have en masse fuskere der bestiller vha stålne dankort osv....det forstår jeg nu godt.


    Nej den slags skal sgu også bures inde. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jeg har samme problem med et produkt jeg har købt inde på gamespot.com !


    De vil ikke sende min varen før jeg har faxet dem en "Credit Card Statement", men så vidt jeg kan forstå, er det ikke bare et kontoudtog, men ligefrem en liste over kreditkort transaktioner (dvs. kreditkort nr, og ikke KONTO nr) med navn og adresse... jeg forsøge derfor at skrive til dem, og spørge om det var okay, bare med et scannet kopi af evt. kørekort eller pas, sammen med mit hævekort, men dette var ikke nok... det er utroligt..


    Derfor var jeg nede i Jyske Bank i dag, men de sagde de aldrig havde hørt om dette før, og troede faktisk i første omgang, det handlede om fup, ved at jeg vidergav personlige oplysninger som kunne misbruges...
    Banken vidste derfor ikke hvilke informationer de skulle give mig, og havde aldrig hørt om en "credit card statement", desuden sluttede de af med at sige de ikke kunne hjælpe mig..


    Det er trælst at skulle igennem det her..


    Nogen der har nogen råd? og kan fortælle mig præcist hvad en "Credit Card Statement" indebære?
    Problemet er, at dette skal bevise at kortet er MIT, og det gør det jo ikke ved en konto udtog, det er overhovedet ikke sat i forbindelse med mit creditkort på listen!


    Det er ved at drive mig til vanvid, alle disse emails og telefonopringninger, så håber virkelig nogen kan give mig et råd, evt, en der har handlet der før?


    bare et eller andet..


    på forhånd tak,


    JaaSUmbra.


  • hvad med at skrive til DEM hvad de specifikt mener med det, hvis din bank ikke kender til det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.