Ga-x38-dq6 - En8800gt

  • Hey


    hvor kan de købes?
    har ventet i snart 1 mdr på de 2 ting
    så nu vil jeg gern vide om i kender et sted hvor de 2 ting kan købes? gerne forskelligt da jeg bare vil have det nu... men evt et andet GFX hvis bare det kan yde så godt til samme pris ca.. men jeg vil helst have det bundkort da det jo er et godt et. :)

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Eth0
    Hey


    hvor kan de købes?
    har ventet i snart 1 mdr på de 2 ting
    så nu vil jeg gern vide om i kender et sted hvor de 2 ting kan købes? gerne forskelligt da jeg bare vil have det nu... men evt et andet GFX hvis bare det kan yde så godt til samme pris ca.. men jeg vil helst have det bundkort da det jo er et godt et. :)


    EN8800GT, er det Asus du mener?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Køb dog x48 dq6 istedet. Der er ikke mange dq6 x38 tilbage

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Jeg kan se at vores leverandør har den på lager, så hvis du bestiller hos MD så kan du sikkert ha det i løbet af ugen.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Jeg kan se at vores leverandør har den på lager, så hvis du bestiller hos MD så kan du sikkert ha det i løbet af ugen.



    MD ? :D - midt-data :) okay


    men ja det er et ASUS EN8800GT TOP/G/HDTV mener jeg de hedder :P



    men hvad er bedst ?
    GA-X48-DQ6
    eller
    GA-X38-DQ6



    og hvad for et grafikkort ville i tage til omkring de 2k.. helst PCI express 2.0 16X


    --------------------------------------------------------


    Jeg har søgt lidt inde på MD og har fundet frem til dette


    Asus Geforce 8800GTS
    Gigabyte GA-X48-DQ6



    vil det spille godt sammen med
    Western digital 500 gb
    Corsair 4 gb XMS2 DDR2 ram
    Corsair HX520W
    Intel core 2 duo E6850 3.9 GHZ
    og så den store runde Zalman (Kan ikke huske navnet :) )

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

    Rettet 2 gange, sidst af Eth0 ().

  • mener ikke der er boards med x48 der tager ddr2 ram, men kan da tage fejl.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • GA-X48T-DQ6 mener jeg den hedder tager kun DDR3 ram..


    men GA-X48-DQ6 tager DDR2 ram.


    men hvad siger i til det vil det kunne klare mosten de næste par år ?




    Intel core 2 duo E6850 - 3.0 GHZ
    Gigabyte GA-X48-DQ6
    Asus 8800GTS
    Corsair XMS2 4 GB
    Corsair HX520W PSU
    Western Digital 500 GB SATA2
    Maxton 200 GB SATA

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • Ja Midtdata. Mig og søndergård legede lidt med et dq6 x48 og min q6600 og den kunne fint 4.1 ghz under vapo ls. Jeg har selv et x38 dq6 og det er et super kort, men jeg ville da vælge et x48 bare for at holde mig lidt updateret i HW :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Ja Midtdata. Mig og søndergård legede lidt med et dq6 x48 og min q6600 og den kunne fint 4.1 ghz under vapo ls. Jeg har selv et x38 dq6 og det er et super kort, men jeg ville da vælge et x48 bare for at holde mig lidt updateret i HW :T


    okay.. har skrevet en mail om at de skal afbestille min odre hos PRC data for de blev bare ved med at udskyde det og har ventet i en god månede nu.. og er træt af at side ved denne server.. 866 mhz med 4 mb grafikkort :dance:


    Men så bestiller jeg det


    Gigabyte GA-X48-DQ6
    og
    Asus 8800GTS


    http://www.midtdata.dk/asp/ind…midtdata.dk&mainfunc=link


    og det GFX er vel det bedste til prisen ikke?

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • Det er et super kort til prisen, har selv haft et Gts 512 mb før mit Ati 3870x2 og det var jeg også glad for :D

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"