Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. april 2008, 02:39

Hey Tweakers

Overvejer et samsung M87 series i 37", og vil gerne kunne erstatte både min PC-skærm og tv. Nogle der har erfaringer på den front? Både om i kører analog eller HDMI/DVI-converter. Kører I med TV-out fra gfx eller direkte fra DVI-HDMI(DVI).

Del jeres erfaringer

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

2

tirsdag, 1. april 2008, 12:56

dvi til hdmi på mit medie center og jeg har aldrig nogen problemer

kører linux ubuntu på mit medie center

3

tirsdag, 1. april 2008, 14:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af boon
dvi til hdmi på mit medie center og jeg har aldrig nogen problemer

kører linux ubuntu på mit medie center

Problemet opstår når TV'et ikke understøtter 1:1 pixelmapping. Hvorvidt alle 1080p-TV gør skal jeg ikke kunne sige. Men det burde til at være finde ud af for hver model, ved at søge lidt på nettet.

4

onsdag, 2. april 2008, 02:26

zulu - mener du at hvis jeg kører pcen over så vil jeg ikke kunne vælge en opløsning på 1920*1080 som TVet har?

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

5

onsdag, 2. april 2008, 08:49

Ved godt at man syntes at 1920x1200 er en høj opløsning på et fjernsyn når der ses film osv men den er jo ikke lige frem høj når man kigger computer.

Det er den opløsning jeg kører på min 24" skærm. Du vil så kører den samme på en 37" så kan du jo overveje hvor store de enkelte pixels bliver og dermed hvor dårlig din opløsning egentlig bliver.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

6

onsdag, 2. april 2008, 10:22

En sådan skærm egner sig ikke til daglig brug som pc-skærm.

Overvejer selv at købe en til alm. tv-brug samt htpc, men på ingen måde som erstatning for min nuværende pc-skærm.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.