Router Problemer

  • Hejsa!! Lavede en note on køb af router...


    Mit valg faldt på D-Link DIR-655.. Nemt og brugervenligt..


    Men oplever at når jeg spiller.."trykker en tas, går der lidt tid inden den starter med at udføre det den skal.. Men det er Kun af og til.. "
    Maskinen har ikk haft problemer med det før.. Og har det heller ik hvis jeg Bruger kabel..


    Men mit spørgsmål er så.. Nogen der ved om det kan være jeg mangler en update..


    Har hentet en update til netop den router..Men så kom jeg så heller ikk meget længere.. Da jeg ikk ved hvad jeg skal gøre med den fil jeg har pakket ud..


    Filen er en Bin-fil


    Nogen der kan sige hvordan pokker man opdater den?


    Mvh <<

  • Kender ikke lige din router, men den virker vel grundlæggende på samme måde som de fleste andre. Log ind på routeren og find noget der hedder opdatering/update/upgrade eller noget i den dur.


    Kunne f.eks se sådan her ud, hvor fanebladet hedder "tools" :
    [Blocked Image: http://www.xbitlabs.com/images/other/dlink-di824vup/screenshots/Tools_Firmware-s.png]


    Derefter er det bare at trykke på browse og finde den fil du har hentet ned fra nettet og så skulle det køre af sig selv efter du har trykket "apply" i det her tilfælde.

  • Nu har jeg opdateret routeren.. og problemet er det stadig.. Virker som om at den løber tør for data.. Og 1-2 sek senere kommer.. Nu har jeg hørt så godt om den router.. men Må sige jeg ikk har oplevet noget vildt imponerende endnu!!


    Nogen der ved noget om hvad det evt kan skyldes?

  • Det problem har jeg også.


    Jeg kører med Linksys, både router og netkort.
    jeg har snakket med Linksys, og vi opdaterede router, skiftede kanal og opdaterede firmware.


    Problemet blev ikke løst, men det blev bedre. Det virker hos mig ikke som om at den løber tør for data, men nærmere at den modtager for meget! Det skal lige siges at jeg er den eneste på vores trådløse netværk.

  • Er der SLet ingen der kender til det problem..


    Evt lave en en guide og liste over hvordan man updatere alt.. Men burde vel ikk være det..
    eller det er det mig der er helt gal på den