Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 28. marts 2008, 14:54

Sidder med et Ati Radeon 9800xt hvor jeg skulle flashe bios, den sagde at der ikke kunne skrives til chippen, men efter genstart virker kortet ikke mere.
Har prøvet at sætte kortet over i en anden maskine som har grafikkort på bundkortet, for at se om jeg på den måde kunne komme til at flashe bios igen.
Men den kan slet ikke genkende kortet mere, hvad fanden gør man så lige for at resette bios ?

2

fredag, 28. marts 2008, 14:59

Finder et pci grafikkort og så har du billede til at flashe dit 9800.

3

fredag, 28. marts 2008, 15:13

Jeg har billede på en anden pc'er som har grafikkort på bundkortet, men det her kort kan ikke genkende driver fra ati og så kan jeg ikke flashe radeon kortet.
Så jeg er lidt meget ude på herrens mark

4

fredag, 28. marts 2008, 15:17

Jo med diskette ude i dos.

Søg på google.

5

fredag, 28. marts 2008, 17:22

Jeg har prøvet ude i dos, men den kan slet ikke finde kortet, så tror det er helt færdigt.
skod kort

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.