problemer med samsung 22" TFT Model 2232BW s:

  • Hey folkens.


    jeg ret ny herinde... så bær lige over! :D


    har lige købt en samsung 22" TFT Model 2232BW""
    jeg har et forholdsvis lille problem håber jeg..
    min pc køre med SLI så har 2 kort i...
    det kort jeg har brugt udgangen på til min gamle comp
    har jeg osse sat den nye i, problemet er bare når jeg starter den op
    så kan den godt vise min bios status osv... men så snart vi komme til
    windows(xp) står den og blinker oppe i hjørnet "analog/digital" og det bliver den ved med.. med
    sort skærm.


    hvis jeg derimod skifter stikket ud fra den ene slot til den anden i SAMME graffikkort så skriver den
    digital i hjørnet og så køre den som den skal...


    hvis jeg så slukker pcen og starter op igen så gør den fuldkommen det samme, men jeg skal så bare lige skifte til den anden slot i samme kort igen, nu det så bare til den udgang som ikke ville før og så køre det...


    alle drivers er updated :s


    alt hjælp til at fjerne det her mega belastene prob er Velkommen! Tak
    sig endelig hvis formulationen ikke er god nok !

  • Har du prøvet at sætte stikket i det andet kort du ha i sli sættet? Ved ikke om det hjælper, men er vel en idé at prøve.

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Hvad frekvens og opløsning brugte du på den gamle?
    Du skal sætte den til 1680x1050 og kun 60hz, hvis du skulle have sat noget højere
    Hvis du ikke har den gamle skærm, skulle det være muligt fra fejlsikret tilstand


    Det er den optimale indstilling til den skærm, når der så er billede på kan du jo prøve om du kan tvinge mere ud af den.

  • Rafal Pyszko
    hvis man kører sli kommer der ikke noget på den anden skærm.



    Men jeg vil også prøve det MrFlash siger, det vil også være mit bud.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • takker folkens for tilbagemeldingerne.


    ja jeg køre med 1680x1050 og kun 60hz har osse prøvet at sætte skærmen i det andet
    graffikkort, men den vil ikke lige som jeg vil, alsår. når computeren startes op køre den som den skal med windows loading osv.. men så snart den skal ind i selve windows så står der sort skærm
    og oppe i det ene hjørne står den og blinker "analog/digital" hvis jeg skifter skærm stikket ud eller bare lige tager det fra og sætter det i den samme udgang jeg lige har taget den ud af -så funker det fint >< jeg køre med 2x http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=432392 og http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=425710 ... har opdateret skærm drivers osv :s har på fornemmelsen at skærmen ikke kan finde kortet >< men når jeg skifter eller bare lige tager det fra og sætter det til igen med stikket til skærmen så virker det :s ved squ ikke hva faen jeg skal gøre :/