Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 27. marts 2008, 22:51

Hej Hej...
jeg har netop renset ud i min bærbar for spyware virus osv. den havde en masse mærkelige "tiks" det er stort set forløbet fint, dog er der det minus, at efter at have opdateret virus program (norman,tdc) og explore og hvad der ellers trængte til det, efter et halv år under sofaen. Har min kære bærbar besluttet at mit keyboard er unødvendig og reagerer overhovedet ikke på nogen taster længere. Alt andet virker helt fint, og der kommer ikke nogen fejlmeldinger i opstarten. Er der muligvis nogen der ved hvad jeg kan gøre? da jeg r temmelig uenig med min bærbar omkring nødvendigheden af et keyboard.

mit største ønske er at kunne tåle stød

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kingofnoland" (27.03.2008, 22:58)

2

mandag, 31. marts 2008, 16:07

Virker det i bootup?

Prøv at se om du kan gå i bios?

Og hvis ikke, prøv at pille den fra (skil den bærbar ad)

Og har du prøvet med et externt tastatur

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

3

tirsdag, 1. april 2008, 14:09

hvilken bærbar er det ?

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

4

fredag, 4. april 2008, 21:58

Hvis den ikke reagere ved opstart på F10 (BIOS access for HP) andre har andre funtions tasker til denne handling. Men hvis den ikke reagere her, så skal du nok tjekke det kabel der fører fra tastatur til motherboard. Adgang til dette kan variere fra model til model. De fleste laptops har skruer bagpå som skal væk(fjern lige batteriet fra den bærbar først, og rør lige engang på din radiator engang :)). Kablet kan være lidt tricky at sætte i kabel skoen.

kan kun se en reinstallation hvis dit tastatur reagere i BIOS og dit OS ikke gør.

/Avartar

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.