Mærkelig lyd

  • Hejsa


    Vær gang jeg laver noget krævende på min comp kommer der en lille pivende lyd :boxed:


    Ved ikke om de kommer fra mine ram.. de har været overclocket til 1066 2,18 v


    lige nu køre settings for ramne auto


    hvad kan det være.? er bange for at der er noget der inde der ikke har det for godt :ph34r:

  • En spole i PSU'en eller en spole på bundkort, der har mistet lakken.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PaW^
    sæt øret derned og lyt hvor det kommer fra. er det harddisken, så find dig en ny og lav backup nu!, men er det de andre ting, så frygt ikke så meget.


    Fuck noget pis..!


    Det kommer fra hdd.. hvad fanden skal jeg gøre jeg står og skal til morsparty imorgen :(


    http://www.morsparty.dk


    og jeg har ingen anden hdd :ohmy:

  • Det kan også være dine mosfets på bundkortet der piver lidt.. :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Det kan også være dine mosfets på bundkort der piver lidt.. :)


    Sker der noget ved det.?


    Fordi jeg kan jo godt leve med den lille piven


  • Find en dvd/cd og brænd de vigtigste ting hen på den, derefter spør du nogle venner om de måske har en harddsik du kan låne (:
    Og så når du kommer hjem, eller evt i morgen, ville det nok være en god idé at bestille en ny (; hehe..


    EDIT: Men vær nu 110% sikker på at det er din harddisk.. Evt smid den hen i en anden computer og lav en stresstest på den, og se om den så begynder at pive..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Find en dvd/cd og brænd de vigtigste ting hen på den, derefter spør du nogle venner om de måske har en harddsik du kan låne (:
    Og så når du kommer hjem, eller evt i morgen, ville det nok være en god idé at bestille en ny (; hehe..


    EDIT: Men vær nu 110% sikker på at det er din harddisk.. Evt smid den hen i en anden computer og lav en stresstest på den, og se om den så begynder at pive..


    Jeg har heldigvis alle mine vigtige ting på min extern.. så kan jeg ikke bare køre med den ind til den står af..?


    Men jeg nu ikke helt sikker på at det er hdd det kunne også sagtens være grafik kortet..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Darkraver109


    Jeg har heldigvis alle mine vigtige ting på min extern.. så kan jeg ikke bare køre med den ind til den står af..?


    Men jeg nu ikke helt sikker på at det er hdd det kunne også sagtens være grafik kortet..?


    Jeg kan altså heller ikke presse hele midt hoved der ind :crazyeyes: hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Darkraver109


    Jeg har heldigvis alle mine vigtige ting på min extern.. så kan jeg ikke bare køre med den ind til den står af..?


    Men jeg nu ikke helt sikker på at det er hdd det kunne også sagtens være grafik kortet..?


    Jo, så synes jeg bare du skal køre med den..


    Men tvivler på det er grafikkortet, for du siger det er når du laver noget krævende, som når den loader. Ikke når du spiller spil, eller hvad? (: