Zepto 3215W Wirless Problem

  • Godaften tweakere, håber der er en som kan hjælpe med mit "STORE" problem :D


    Problemet er jeg købte 2 bærbare for 1 månede tid siden ( Zepto 3215W ) Uden Wirless lan da det kostede for mange penge hos zepto, så jeg bestilte 2x Intel wirless 3945ABG PCI kort hjem gennem arbejdet. Men det var ingen box fik bare pci kortene ingen sofware eller lign.


    Så jeg fik dem smidt i og computeren fandt dem, ingen problem der.
    Men så skulle jeg jo til at instalere driver og software som jeg fandt på intel's hjemme side.


    Men intet fungere. Har prøvet rigtig mange drivers og software, og er sikker på det er de korekte.


    Har både prøvet med vista og XP.


    Inde i enhedshåndtering er der en udråbstegn ved Wirless iconet.


    Er virkelig tømt for ideer.


    Håber der sidder en derude som kan hjælpe.


    //Bay

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

    Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    40 har kigget i denne tråd ikke 1 som kan hjælpe?


    Hvis du har prøvet at installere de korrekte drivere, er det ikke sikkert, at problemet overhovedet kan løses..


    .. mit hypotese ville være, at Intel Express 965 Chipsettet (som sidder i din maskine) kun fungerer med Intel PRO Wireless 4965AGN, hvor du skulle have haft et Intel Express 945 Chipset, hvis du ville have benyttet et 3945ABG netkort :)..


    .. men som sagt kun spekulationer ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]