Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. marts 2008, 21:07

Hejsa.

Jeg har kigget på den her:

Link til antec
Test på tweak

Er der nogen der kan komme med en god grund til IKKE at købe den?

2

onsdag, 26. marts 2008, 21:13

ser ud til at være ok
dog er der imo forholdvis "få" modulær stik på til sata/ 4 pins strøm
kun 3(+ pci-e) - ved ikke hvor meget tilbehør diske mv du skal have koblet til,

men prisen er ok i forhold til feks de dyre Enermax Galaxy 1 kw - næsten halv pris

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

3

onsdag, 26. marts 2008, 21:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Hejsa.

http://img219.imageshack.us/img219/3018/54441ie9.jpg

Link til antec
Test på tweak

Hvad skal du bruge så meget power til ? Det er den eneste grund jeg kan komme på - altså er den måske er lidt overkill :)

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

4

onsdag, 26. marts 2008, 21:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stubkier

Citeret

Hejsa.

http://img219.imageshack.us/img219/3018/54441ie9.jpg

Link til antec
Test på tweak

Hvad skal du bruge så meget power til ? Det er den eneste grund jeg kan komme på - altså er den måske er lidt overkill :)

Mvh Stubkier

Hvis alt går efter planen, så snakker vi TRI-SLI. Vandkøling med triple loop ( 4 pumper :-)) og selvfølgelig en del OC.

5

onsdag, 26. marts 2008, 21:33

hmm jamen så er den eneste grund at den vist ikke har nok PCI-e stik :) men det er nok bare mig

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

6

onsdag, 26. marts 2008, 22:33

Citeret

hmm jamen så er den eneste grund at den vist ikke har nok PCI-e stik :) men det er nok bare mig

Ifølge specs skulle der være tre styks PCI-e stik..... Det skulle vel være fint nok.

7

onsdag, 26. marts 2008, 22:35

Citeret

Citeret

Ifølge specs skulle der være tre styks PCI-e stik..... Det skulle vel være fint nok.

Skal der ikke bruges 6 for at køre med ultra? eller vi er måske ude i noget 9800GTX?

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

8

onsdag, 26. marts 2008, 22:38

Citeret

Citeret

Citeret

Skal der ikke bruges 6 for at køre med ultra? eller vi er måske ude i noget 9800GTX?

Mvh Stubkier

3 stk 9800GX2 så rykker det. og de bruger under 200W/stk så et stik er nok da den også kan suge 75W fra bussen.

Pilfinger

9

onsdag, 26. marts 2008, 22:54

Citeret

Citeret

Citeret

Mvh Stubkier

Du har ret. Så må der Y-Splitter på.......Eller også "nøjes" jeg med SLI. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.