Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 24. marts 2008, 21:17

Jeg skal bruge ny mus + tastatur. Det skal hovedsagligt bruges til gaming, men også til daglig surf, email osv. Prisen helst under 1000, men ikke aførende.
Nogle gode forslag?

2

mandag, 24. marts 2008, 22:10

Købte det her sæt for et par måneder siden og det kan klart anbefales :D

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232710

Velkommen til tweak foressten :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rasmus66" (24.03.2008, 22:10)

3

mandag, 24. marts 2008, 22:51

Tak for tippet Rasmus. Jeg tror ikke det er sagen. Jeg har ikke brug for alle de Vista-ting. Musen må gerne være lidt mere gamer agtig.

4

mandag, 24. marts 2008, 23:34

Jeg har selv en Razer Copperhead og et G15 keyboard. Razer er nok mest fordi jeg er ventrehåndet, men hvis jeg skulle vælge, og jeg var højrehåndet, så ville det klart blive Logitech. Muligvis en G5'er.

5

tirsdag, 25. marts 2008, 07:17

G11 eller G15 Keyboard fra Logitech, og så kan jeg anbefale Logitech MX1000 Laser Trådløs mus :D Der er intet i vejen med den trådløse og dens reaktionstid whatsoever, en mus af kongedimensioner :9xo

6

tirsdag, 25. marts 2008, 11:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar
G11 eller G15 Keyboard fra Logitech, og så kan jeg anbefale Logitech MX1000 Laser Trådløs mus :D Der er intet i vejen med den trådløse og dens reaktionstid whatsoever, en mus af kongedimensioner :9xo

Jeg må sige at jeg er uenig med dig. Har selv haft MX1000, den fungerer ikke på alle overflader, go hvad præcision angår, er den hel fin for sin tid da den kom ud for 3 år siden, men nu kan den slet ik hamle op med de nye gamer mus. Jeg har udskiftet min MX1000 med G9, og jeg må sige at der er virkelig store forbedringer; vægt lodder, udskiftlig greb, indbygget hukommelse bare for og nævne nogen. Og prisen er helt ned på 550kr, så hvis du vil ha en gennemført gamermus, så er det den du skal vælge. Men du har tilgengæld ret mht. keyboard, jeg ville helt sikkert også vælge G15.

7

tirsdag, 25. marts 2008, 13:55

jeg er nu stadig mest til MX1000, men lad det ligge :)

8

tirsdag, 25. marts 2008, 15:12

MX1000 er da en superb mus, ingen tvivl om det. Ergonomien er jo helt fantastisk, bedre end G9. Det jo også derfor jeg har ik kunne bruge andre mus i 3 år og har også 2 af dem der kørte i rotation :D Til alt andet end harcore gamers er MX1000 vel bedre, men til actionspil og specielt arena, kan jeg ik undvære G9.

Men det kommer self også an på om man har bærbar eller ej, det jo ik så smart med alt de ledninger :P

9

tirsdag, 25. marts 2008, 15:32

Jeg sidder selv med et Logitech G15 og en Razer DeathAdder, OG DET VIRKER !! :dance:

Apple <3

10

onsdag, 26. marts 2008, 16:41

Tak for de gode råd.
Jeg har selv en mx1000, og har været godt tilfreds, men den fucker pænt meget op for tiden, så ud med den. Dens performance blev væsentlig bedre da jeg udskiftede fødderne. www. slicksurf.com, sindsyge glatte fødder - prøv det. God service og hurtig levering - billigt.

Jeg har bestemt mig for g9 mus og g11 eller 15 keyboard.
Endnu engang tak for hjælpen - virker til at være et godt forum

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.