billig game pc

  • Hej


    Jeg skal have en ny computer den skal kunne spille de nyeste spil som cod4, crysis og assassins creed men den må helst ikke koste mere end 6000 kr.


    Her er hvad jeg har kigget på fra shg.



    Omkring 6200 kr. med fragt.


    Den skal køre Vista 32 bit kan jeg nøjes med at sætte 1 gig mere RAM i hvis det er nødvendigt?
    Jeg vil meget gerne høre hvad i synes om det, har i nogle bedre bud på enten sammensætning eller sted at købe.

  • 3 ting:


    1. En anden HDD, tag en WD eller meget gerne Samsung i stedet.
    2. En anden PSU, kig evt. på Corsair.
    3. Drop montering, du har garanteret en kammerat der kan samle det for dig.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Tak for hjælpen.


    Hvad med denne her? Bliver det bedre til 6000 kr.?

  • Du kan godt skyde en hvid pil efter den E8400... De kommer ikke på lager hos shg før maj...


    Dato'en for en E8500 er ikke bekræftet, men den skulle komme på lager snart i følge SHG.


    Jeg har samlet en computer hos shg til ca. 6200 inkl. fragt:
    http://www.shg.dk/kundecenter/cart_ext.asp?id=TDKUXQB7MX


    Harddisken er ikke særlig stor, men det er fordi E8500 er forholdsvis dyr. 160GB er rent faktisk mere end rigeligt til de fleste, du skal bare slette uoverflødige ting oftere.


  • //OFFTOPIC


    Hehe :D Kan ikke lade være med at grine over at i kalder den billig.. 6000,- kr er da en ordenligt slat penge :P - Men kommer vel an om man normalt bruger 20.000 på en maskine 8o


    OFFTOPIC//


  • Wise guy? Først dobbel poster du så gør du nar af folk, kan du bygge en der er bedre, billigere? Så kom på banen Buster. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Yilar det ser rigtigt rigtigt spændende ud og jeg tror faktisk det bliver den, mange tak for hjælpen.


    martinonline, ja jeg brugte da en del mere på en jeg byggede til mig selv for et års tid siden. :) Men det er da ikke mål i sig selv at bruge så meget som muligt, så derfor er det rigtigt godt at høre hvad andre har at sige når man ikke er hardware ekspert. ;)

  • kan man finde ud af at lægge et puslespil, så kan man også selv sætte en computer sammen, så du kan da spare dig de 450 kr. til montering og bruge DE penge på noget andet, plus at du ikke skal sende DET HELE tilbage hvis der skulle opstå en situation der kræver reperationer, i stedet for at du bare kan sende fx. grafikkortet afsted og låne et reserve hos en ven.


    :idea: hmm... det skulle nok være at man får fikset en guide til det også... se evt. de 10 dødssynder når man bygger computer nede i brugerguides og -artikler.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Det er ikke til mig selv, selvom det ikke har meget med sagen at gøre. ;) Selvom om jeg havde lyst og tid til at samle den hvilket jeg ikke har synes jeg nu 450 kr. er en helt rimelig pris. :D
    Og i modsætning til andre kan man da se hvad de tager for det ved shg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tightwad
    Det er ikke til mig selv, selvom det ikke har meget med sagen at gøre. ;) Selvom om jeg havde lyst og tid til at samle den hvilket jeg ikke har synes jeg nu 450 kr. er en helt rimelig pris. :D
    Og i modsætning til andre kan man da se hvad de tager for det ved shg.


    Jeg vil nu mene du kan samle computeren på en time, altså en meget fornuftig timeløn hehe :crazyeyes: