Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 20. marts 2008, 02:46

Min PS3 vil lige pludselig ikke læse hverken, cd, dvd, blu-ray el. PS3 spil...

Når jeg smider disken i sker der bare ingenting, jeg har prøvet at formatere og opdatere systemet etc.

Nogen der har nogle ideer, den har altid virket lige indtil nu...

Den er kun 1 år gammel og har køre i noget med 40-50 timer maks. så syntes det vil være lidt sært hvis den allerede er død :crazyeyes:

2

torsdag, 20. marts 2008, 07:34

Hej svan. Jeg har læst om nogle stykker hvor drevet bare går i stykker, Så desværre er det nok hvad der er sket med den.

Jeg mener jeg så det i en tråd på recordere.dk, Kan bare ikke lige finde den.
Men den er vel købt her hjemme så du bare kan sende den ind?

Edit: Fandt tråden. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33617&PN=7

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Susperia" (20.03.2008, 07:38)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.