hvilket lydkort til mit lækre headset?

  • Jeg har nu bestilt sennheiser pc350 som skulle være noget af det bedre i forhold til gaming, nu skal jeg vælge et lydkort der passer til jeg har kigget lidt på dette her:
    Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series
    http://getmore.dk/templates/im…d=3527&SelectedGroup=3527


    er det godt, eller er der noget andet der er bedre


    Mvh Johnny

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • teknisk set er det godt, der er bare så mange problemer med dem og driverne.....ville snuppe et audiotrack mystique med ægte dts dolby chip..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    teknisk set er det godt, der er bare så mange problemer med dem og driverne.....ville snuppe et audiotrack mystique med ægte dts dolby chip..


    Hvad er det med dig og den "ægte dts dolby chip"? :)


    Hvad skal han bruge et lydkort med Dolby Digital Live og DTS Connect til når han skal høre stereo-lyd med et sæt hovedtelefoner?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Hvad er det med dig og den "ægte dts dolby chip"? :)


    Hvad skal han bruge et lydkort med Dolby Digital Live og DTS Connect til når han skal høre stereo-lyd med et sæt hovedtelefoner?

    Hørt!!!
    ingen sorround til mig, jeg skal kun bruge det til gaming sammen med mine kommende sennheiser pc350, men vil gerne have den fedeste lyd

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • nope det er det ikke

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • nu er vi jo flere der gerne kobler både headset og anlæg sammen med pcen...og så er det sq rart at musik osv også lyder ordentligt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nu er vi jo flere der gerne kobler både headset og anlæg sammen med pcen...og så er det sq rart at musik osv også lyder ordentligt.


    Ja, men det var ikke det, der blev efterlyst... ;)


    Men hvad skal du også bruge DD Live og DTS Connect til, hvis du hører musik? Det meste musik er i stereo og det, der ikke er, er som regel allerede kodet som DTS.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gisana
    mener da også dit kommende pc350 er et sorround headset m8 ;)


    Desuden er jeg helt færdig med 5.1/7.1 til gaming med headset efter min erfaring med razer gider jeg ikke prøve mere.
    Derfor skal jeg have et kvalitets-lydkort med cmss (virtuel sorround) og sennheiser pc 350 med rigtig god lyd.
    Er der nogen der har ovennævnte lydkort eller kender til de problemer der skulle være med dem.
    Har læst et par tests hvor det får herregod kritik



    ps: jeg bruger KUN min pc til at spille cod4 på alt andet foregår på den bærbare.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().

  • Er der slet ikke nogen der har dette lydkort og kan komme med deres mening???

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR